Dvojice rozrazila dveře a zarazila se, když venku stál blonďák s doprovodem dvou mužů. Neznali je jménem, ale věděli, že patří mezi hlavní služebníky. Draco stál mezi nimi a udržoval si ledovou tvář. Bianca si ale všimla, že má oči rozšířené skrývaným strachem.
Připojila se k nim Sarah, která si zmateně prohlížela příchozí. Chtěla vykročit ke Dracovi, ten ji zarazil zvednutou rukou. Zavrtěl hlavou a znovu upřel pohled na sourozence. Dva muži, kteří ho doprovázeli si je nepřátelsky prohlíželi.
"Jsme svoláni do sídla." promluvil Draco a pořád jim koukal hluboce do očí, jako kdyby jim chtěl něco říct, ale nemohl.
"Dobře." kývl Benjamin zamračeně, "Předpokládám, že co nejdříve."
Kývl a vyzval je, aby ho následovali. Vzali si pláště a Benjamin se ještě ohlédl. V jednom z pokojů byla jeho Laura, která nevěděla, co se děje. Nemohl jít za ní a říct jí o co jde, věděl, že by ho muži pronásledovali,Sarah, Bianca a Benjamin si vzali cestovní pláště a následovali Draca s jeho doprovodem za hranici, kde se budou moci přemístit.
O několik minut později už všichni seděli v jednom z pokojů Manoru a čekali na to, co přijde.
Dva sourozenci seděli na jednom křesle, černovláska stála v rohu a blonďák procházel rychle po místnosti. Byli tu asi půl hodiny, než se ozvaly hlasy. Pár vteřin na to stála ve dveřích Bella a všechny si je s falešným úsměvem prohlížela. Každému věnovala pohled a postavila se doprostřed pokoje.
"Moji drazí," začala skřípavě, "myslím, že víte, kvůli čemu jsem si vás nechala zavolat." rozhlédla se po přítomných a ti si vyměnili pohled. Tušili, o co jde, ale nevěřili, že by se jí podařilo zjistit, co za věci proti jejich režimu udělali. Nemohla to zjistit.
"Já si promluvím s každým z vás a vy mi řeknete svůj pohled." prskla a mávla rukou, do místnosti vešlo několik mužů, kteří popadli za paži Biancu, Benjamina a Draca a namířili na ně hůlkou.
"To není nutné." zavrčel Benjamin.
"Mlč." sykla na něj Bella a na další její pokyn je vyvlekli muži ven.Zůstali jenom oni dva, Draco a Bianca. Vyměnili si pohled. Věděli, že je čeká něco, na co nebudou hezky vzpomínat.
Pár minut bylo ticho. Potom se na ně otočila pravá ruka Pána Zla a přimhouřila oči.
"Splnili jsme, co jsme měli." promluvila bruneta.
"Ticho." houkl na ni.
"Nech ji, může mluvit. Kvůli tomu tady jste." zasyčela jeho drahá tetaPopošla přímo k mladé dívce a upřeně se jí zadívala do očí.
"Zavolejte mi tu černovlasou šlapku." zasyčela a mávla rukou. Během pár vteřin už s nimi stála vyděšená Sarah.
"Chci aby jsi mi řekla, co jsi udělala pro Benjamina a aby jsi mi to řekla hned."
Mluvila tak rychle, že jí skoro nebylo rozumět. Bianca si s Dracem vyměnila pohled. Nemohli se spolehnout, že bude ta holka ticho. Viděli ve svých očích stejný strach jako měl ten druhý.
"Schovává doma šmejdu."vyjekla černovlasá zrádkyně a Draco s Biancou vyjekli.
"O tom mi povíš víc." zasmála se Bella mávla hůlkou.
Ozval se strašný výkřik. Sarah dopadla na zem a s ječením se svíjela pod kletbou. Byl to nechutný pohled. Z úst jí tekla krev a v očích měla výraz šílence.
"Dost, nech toho, teto." vykřikl Draco a chytil Bellinu ruku. Nechala toho, jen aby mohla do svého drahého synovce prudce strčit, až se málem neudržel na nohou.
Znovu se pohledem vrátila k dívce na zemi. Byla z ní znechucená.
Draco se podíval na svou tetu a snažil se přijít na něco, čím by jí mohl zabránit v tom, aby toho nechala a mohli se vypařit.
"Vím kdo jsi." ozval se najednou hlas, který byl děsivější než jakýkoliv zvuk, který kdy slyšeli. Na zemi se dívka přetočila na záda a snažila se podívat na ženu, která jí před chvílí tak mučila. Ona se na ní koukala a bylo poznat, že se snaží ovládnout, aby jí hned nezabila.
"Vím o tom, že jsi dcera tý děvky, kterou můj muž ojel."
V místnosti se rozhostila ticho. Biance se rozbušilo srdce. Jejich plán, i když nebyl moc promyšlený byl alespoň nějaký a dával jim naději.
"Podvedl tě, kvůli tomu, že tě nenávidí." zachraptěla ze země dívka a než někdo stačil pohnout rukou a uvědomit si, co se děje, vyšlehl zelený záblesk a Sarah byla mrtvá.
"Doveďte mi Benjamina." zaječela Bella a otočila se k přítomným s rozzářenýma očima.
"Užijte si poslední hodinku, šmejdi." ušklíbla se.
Trvalo jen pár vteřin než se situace v místnosti proměnila. Draco natáhl ruku, aby své tetě řekl co se děje a pokusil se je z toho dostat. Bianca vyrazila proti ní a Bella jí spoutala na zemi. Dovnitř vešel Benjamin s vyděšeným výrazem, který u něj ještě neviděli.
Za ním kráčel Pán Zla, který ho nutil svojí hůlkou postupovat dopředu. Hned jak vešel a zabouchly se za ním dveře, mávnutím ruky na Benjamina vyslal mučící kletbu. Muž padl na zem, vedle mrtvoly Sarah a snažil se zadržet křik, který se dral na povrch. Očima rychle střelil po Bianca a ona viděla, že se v jeho pohledu něco změnilo. Jako by v něm něco zemřelo.
Jeho bolest byla její.
Jeho krev tekla z jejího těla.
Jeho křik byl jejím, který se zařezával do jejich srdcí.Ležel na zemi a po hnědých vlasech mu stékal potůček krve. Snažila se odvrátit pohled, ale nebyla toho schopná. Měla pocit, že mu to dluží, za to utrpení, kterým prochází.
Musela se na něj dívat, aby věděl, že je tu s ním. Přes to, že ji nemohl vidět.Netušila, že tolik bolesti může zvládnout. Netušila, že koukat se na někoho, koho milujete když trpí je horší než trpět bolest na sobě.
"Benjamine." zasyčel Pán Zla a znovu mávl hůlkou a poslal na Benjamina další mučící kletbu.
Přes slzy skoro neviděla, ale cítila povinnost udržet se při smyslech. Vedle ní klečel Draco a to ji nutilo zachovat si zdravý rozum, už jenom kvůli němu.
"Cítím tvoji slabost, cítím slabost tvé sestry." syčel dál a jeho plášť za ním vlál, když obcházel kolem nich.
"Můj pane," promluvil Draco, ale Pán Zla ho umlčel. Začal se dusit a Bianca sebou cukla.
"On dnes nezemře." promluvil Pán Zla přímo na ní a zahleděl se jí do očí.
"Dnes zemře někdo jiný."Vyšlehl zelený paprsek a tělo dopadlo na zem.
ČTEŠ
Služebníci Zla
FanfictionZlo vyhrává každým dnem čím dál víc. Je na každém na kolik dovolí aby ho prostoupilo. Příběh o lidech, kteří neměli na výběr.