10.

1.5K 103 16
                                    


„A ty žily? To jste si udělal sám?"

Když to řekl, tak jsem vytřeštil oči. Snad by se tak roztomilý a krásný králíček nechtěl zabít sám.

„N-Ne-e." vydechl a díval se pořád na své ruce. Jako by byly něčím zaujímavé.

Takže ten hajzl mu podřezal i žíly.

„Takže se vás pokusil zabít?"

„A-Asi ano. On mi prvně podřezal ty žíly, ale když u-uviděl j-jak se pokouším t-to zastavit t-tak mě z-zbi-zbil."

Ten kluk si toho vážně prožil víc než někdo za celý život, a to nemám ani šajmu kolik mu je, ale určitě pod 25. Vypadá dost mladě.

„Ještě se vás zeptál něco. Doufám, že nevadí." zeptal se jeden policita.

Ten maličký přikývl a čekal na otázku.

„Zneužíval vás?" to jsem se už polekaně podíval na něj co to řekl. To snad ne.

„Jak by se to da-dalo říct. Neznásilnil mě jen mě někdy donutil abych mu.. " to jsem si všiml, že už nevydržel a začaly mu téct slzy.

„Dobře, pánové to stačí. " tleskl jsem a promluvil k nim.

Oni přikývli a odešli pryč.

Ten maličký se na postely třásl a potichu plakal. Bylo mi ho hrozně líto.

Sedl jsem k němu na postel a podíval se na něj. On zvedl hlavu a podíval se na mě oslzeným pohledem.

„Nevím jestli chceš, ale mohu tě obejmout?" zeptal jsem se nejistě a čekal, že se lekne, ale on se na mě hned přitiskl a hlavu mi zavrtal do hrudi.

Překvapeně jsem ho objal okolo pasu a jednou rukou ho hladil po zádech.



















Včera mala byť ešte jedna večer, ale rozbolela ma hlava, tak som išla skôr spať.

Tí ktorí majú ešte školu nech ju prežijú.. Ja musím ešte prežiť 3 hodiny.. :}

My little bunny [taekook] Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ