83.

1.3K 73 8
                                    


Pomalu jsem do půlky vzklouzl do Jungkooka, ale byla to chyba hned ze hrozně stáhnul a ja dál nemohl. Nasilu jsem nechtěl bolelo by ho to potom zítra.

„Kookie~ uvolni se a pusť mě. " naklonil jsem se nad jeho obličej a políbil ho jemně na rty.

Rukou jsem ho hladil po boku a snažil se odvést jeho pozornost aby se uvolnil.

Chytil můj obličej do rukou a sám mě něžně líbal. Po pár vteřinách se uvolnil a já vytáhl svůj penis a přirazil jsem ho do něj pomalu, ale hluboko.

„Aahh.. Ano.. Aaah~" zavzdychal nahlas a zakousl se mi do spodního rtu, tak silně, že mi tekla krev.

„Ssshh." jazykem jsem to setřel.

„O-omlouvam se. " řekl mezi vzdychy.

„V pohodě...ohh..měl jsem tě varovat." políbil jsem ho na lýtko a začal do něj pravidelně, pomalu, ale zároveň hluboko přirážet.

Oba dva jsme sténali, vzdychali jako zbláznený. Naše tělauž byla spocená.  Roztáhl jsem Jungkookovi nohy a chytil jeho penis do ruky začal jsem mu ho rychle honit a za pár minut se udělal na své břicho a na moji ruku.

Prstem jsem mu rozetřel jeho sperma na rty a nalehl na jeho břicho nepřestávajíc do něj přirážet.

Políbil jsem ho a tím dostal jeho sperma do jeho pusy.

Začal jsem se rychleji hýbat když jsem pocítil, že se už taky udělám.
Nahnul jsem se normálně a pořádně přirážel až mě bolela pánev.

„Proboha. Ahh... Tae- ahhhh... Hyungu..."vzdychal Kookie jako šílený.

Jednou jsem přirazil a udělal se hned do něj.

„Ahhh.. Joo~~Kurva.." zasténal jsem a zvalil se na něj.

Ještě jsem se pár krát pohnul a vytáhl ho z něj.

„Ú-Úžasný. "řekl zadýchaně Kookie a ja ho objal kolem pasu.

„To jsi byl. " políbil jsem ho na krk a přikryl nás.

„T-ty vypadáš." řekl Jungkook a koukal na moje rty.

„Jak?"

„Tvůj ret. Máš celou pusu od krve. A já nespíš krk taky. " dotkl jsem se prstem svého rtu a měl jsem ho od krve.

Jungkook měl na krku malou červenou pusinku.

„Kašli na to." řekl jsem a zabořil si hlavu si jeho krku.

„Miluji tě Tae." řekl Jungkook a ja ho ještě jednou políbil na krk a řekl.

„Já tebe taky.. Taky.. Kookie. "


















Jedna dlhšia kapitola a mojim nudným smutom. :)

My little bunny [taekook] Where stories live. Discover now