22.

1.4K 89 18
                                    


Taehyung si očima proskenoval Hobiho a potom se s úsměvem otočil na mě.

„Nechci vás vyrušovat. Jen jsem vás zahlédl a tak jsem ti přišel zdělit, jestli bys zítra nedošel na kontrolu. "řekl mi Taehyung.

„Něco vážného?" zeptal jsem se.

„Nene.. Jen chci vidět jak se to zahojilo a nějaké testy. " oznámil mi.

„Umm.. Dobře v kolik?"

„Kdybys mohl tak hned po snídani. "

„Přijdu." usmál jsem se a on odešel.

V těch hnědých kalhotách měl hezkou pr-. Okay..

„Proč se tak sakra mračíš?" otočil jsem se na Hoseoka.

„Neviděl jsi jak se na tebe koukal? Jak na koťátko. "

„Jsem jeho pacient, tak je starostlivý. Co je na tom? " překvapeně jsem si sedl.

„Až moc starostlivý." zašeptal. Myslel si, že to neuslyším, ale slyšel jsem.

Žárlí? Pff.. Nechci ani jednoho z nich.

„Odskočím si na WC." oznámil jsem Hobimu, který přemýšlel.

„Nevíš kde jsou." zmateně řekl.

„Ale vím. "

„Nebyl jsi ještě tady. "

„Blbečku a ty dveře tam v tom koutu s velkým nápisem WC a postavička muže je co?" zasmál jsem se nad tím.

„Já jsem kretén, ty by si všiml i slepej. " plácl se do čela a potom přikývl, že můžu jít.

Pomalu jsme se rozešel. Místnost byla hezká celá v bílé.. Bylo tady asi 5 dveří, myslím kabynek. Zalezl jsme do prvé.

Po přát vteřinách jsem vylezl umyl si ruce a šel zase tou dlouhou chodbou, která vedla z WC.

Někdo mě silně pritlačil na stěnu čelem.

„Nejsi náhodou ty ten hybrid co byl minule venku v parku s naším doktorem?"















Mám chuť na drama..už je aj najvyšší čas :)

My little bunny [taekook] Where stories live. Discover now