94.

1.2K 66 20
                                    


„Kookie.....probuď se. " zašeptala mi nějaká osoba do ucha.
Plně jsem doufal, že tohle všechno byl jen špatný sen a já se probudím v Taeho posteli a v jeho náruči.

Buhužel. Otevřel jsem oči a uviděl Jina jak sedí na posteli a jemně se na mně usmívá.

„C-Co?" bolela mě hrozně hlava z toho všeho pláče.

„Jimin mi řekl co se stalo a tak jsem šel za tebou. Chtěl sem i Taehyung, ale zastavil jsem ho." pohladil mě Jin po vlasech.

Děkovně jsem přikývl a zívl si.

„Nechceš jít bydlet teď na chvilku ke mně? Taehyung je neodbitný a bude tě sem chodit navštěvovat a omlouvat se. Ne abych vás chtěl rozdělit, kdyby ste pár dní neviděli prospělo by vám to." řekl Jin. Byl jsem překvapený, že by to pro mě udělal.

„Kd-Kde bydlíš?" zeptal se se a posadil se normálně.

„Bydlím v domě trošku dál od tohohle útulku.. Je to pěšky asi 5 minut cesty. "

„Co moje věci?"

„K Taehyungovi po ně zajdu dnes nebo zítra.. Nejspíš zítra.. Spal si tu dlouho a já tě nechtěl budit.."

„Doma mi to i vysvetlíš co se stalo.. Ano?" usmál se na mě a já přikývl.

Venku se už pomalu stmívalo.. To jsem musel fakt dlouho spát. Tou vyčerpaností jsem zaspal a spal tak dlouho.












Well...

Napsala ma jedna vec..Neviem či sa vám bude páčiť, ale why not..

Napadlo ma, že by som spravila skupinu s mojimi čítateľmi alebo by sme si len tak v os. chate písali.. Chcela by som vás (úžasných ľudí) spoznať.. ^^ Máme spoločnú záľubu a to BTS.. Tak ma napadlo why not.. :)

My little bunny [taekook] Where stories live. Discover now