49.

1.3K 89 9
                                    


Hoseoka jsem ještě solídne zmlátil a nechal ho tam ležet. Ještě mu hezky zařídím aby ho odtud vyhodili.

Klidně i na ulici. Je mi to jedno.

Teď se jen modlit aby Jungkook neotehotněl.

Jungkook klidně spinkal v mém pokoji. Mam hroznou chuť ho chránit a taky budu.

Posadil jsem se na postel a koukal na tu andělskou tvář.
Byl sice v mé postely přikrytý dekou, ale byl furt nahý a  zabalený v té v, které jsem ho našel.

Nechtěl jsem se ho dotýkat a převlíkat. Mohl by se leknout.

Hlavně jsem do toho nezasahoval jako doktor.

„T-Tae?" promluvil na mě tichý hlásek.

„Jsem tady." usmál jsem se.

Posadil se opatrně.

„Kde jsi byl?" zeptal se.

„Zmlatit Hoseoka." řekl jsem rovnou. Nebudu mu tu lhát, když ho potom uvidí  dobitého někde na ulici.

„Zaslouží si to" překvapilo mě hodně co řekl.
Myslel jsem, že se bude ptát. Proč jsem tam byl, jestli jsem ho zabil a takové věci.

„Musím ti něco říct. " chytil jsem ho opatrně za ruku.

„Co?"

„Hoseok ví o tom, že můžeš být těhotný. Udělal to proto. " sklopil jsem pohled a koukal na naše ruce.

„Cože?" Jungkook vykulil oči.

„Myslí si, že otěhotníš."

„A otěhotním?" zeptal se se strachem v hlase.

„To nevím. Počkáme pár dní když ti bude na zvracení, tak jsi těhotný a udělám ti testy. " povzbudivě jsem se usmál.

„A když budu?"

„Nemysli hned na věci dopředu. Nemusíš být. A když náhodou budeš, tak já ti pomůžu." pohladil jsem ho po
tváří.

Chtěl jsem, že odejdu, ale Jungkook mě zastavil.

„Zůstaň prosím."














Kapitola by bola už skôr, len ja som zaspala a zobudila sa až teraz.. ^^

My little bunny [taekook] Where stories live. Discover now