8.

1.6K 103 10
                                    


„Dobré ráno. " oslovil jsem Jungkooka. Přišel jsem se na něj podívat a taky aby se nasnídal. Za pár minút tu už budou ty policajti, tak aby měl energii.

„Dobré." řekl potichu až jsem ho neslyšel. Pousmál jsem se nad tím. Styděl se protože se začervenal.

„Jin ti donese snídani, nevím co zase ukuchtil, ale vaří dobře, tak se najez zachvilku přijdou." on mi na odkýval. Na to už stál Jin ve dveřích a něco držel v ruce.

„Dobré ráno, Kookie. Donesl jsem ti japchae." ukázal mu Jin snídani a já vykulil oči.

„Co se koukáš jako bych tam uvařil kočku. "  nemohl si odpustit nějaký takový komentář.

„Mně si nikdy takovéhle dobroty nevařil. Furt jem míchané vejce nebo omeleta. " začal jsem hrát uraženého.

„To by sis musel zasloužit, tak jak Kookie. " Jin se trošku zarazil a podíval se na Jungkooka.

„Můžu ti tak říkat, ne? Já jen, že je to kratší a víc se ti to hodí. " uculil se Jin..

Jungkook mu na to zakýval, že áno.

„Tak co musím udělat abych tohle dostal?" zeptal jsem se Jina, který už podával japchae Jungkookovi.

Ten jen tiše poděkoval a pustil se do toho.

„Musíš být, tak roztomilý. " řekl Jin a ja se zarazil.

Přijde mu Jungkook roztomilý?

Jungkook se začervenal zase a málem se udusil.

Rychle jsme k němu přispěchal a položil mu ruku na záda, kde jsem malinkou pobouchal.

„V pohodě.?" zeptal jsem se. On se mi podíval do očí až jsem si uvědomil jak jsme blízko.

Dívali jsme se sobě do očí. Každý zkoumal toho druhého byly jsme od sebe asi 2 centimetry.

Odkašlal jsem si a odtáhl se.


















Ešte možno 2-3 napíšem... 😊

My little bunny [taekook] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora