16.

1.4K 94 16
                                    


„Jaemine, co se staráš?" prsknul jsem po něm.

Jaemin je další hybrid, kterého tu máme. Problémový hybrid. Ten by spíš týral svého majitele než majitel jeho. Proto ho nikdo nechce.

Mám rád hybridy, ale tyhle hajzlíky ne.

„Pane doktore, proč tak hnusně?" zeptal se mě.

Přišel k nám a Jungkook je automaticky skryl za mě. Což mě překvapilo.

„Snad se mě nebojíš úšáčku." řekl sladce. Cítil jsem jak mi Jungkook stiskl v ruce můj bílí plášť.

„Děsíš ho," řekl jsem mu. On se podíval mě do očí a promluvil.

„Vždyť jsem nic neproved."

„Asi to vycítil, že jsi bastard." promluvil jsem hnusně.

Noa co, že jsem doktor a on je pacient. No teda už není, ale když se mu něco stane, tak bohužel musí za mnou.

Jaemin si něco odfrknul a odešel pryč.

Jungkook stál pořád za mnou a svíral v ruce plášť.

Otočil jsem se za něj a on ho automaticky pustil.

„K-Kdo to b-byl? " zeptal se videšeně.

„Hybrid. Bohužel problémový i takové tu máme." řekl jsem mu.

„Proč s-se na mě, tak dí-díval?"

„Jseš první králíčí hybrid, kterého tu máme. To proto. To si potom zvykneš na ty pohledy." usmál jsem se on přikývl.

„Půjdeme už dovnitř, nebo se chceš ještě projít?" zeptal jsem se.

„Ještě chvilku. "
















Včera večer už nič nebolo pretože som chorá. Celý večer som prespala a dnes som nebola v škole preto tiež nič poobede nebolo. Ospravedlňujem sa.

Som rada, že som napísala aspoň túto neviem či ešte jedna bude.. Možno, ale neviem. ^^

My little bunny [taekook] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin