90.

1.2K 68 43
                                    

„Co vy oba tady?" zeptal se nás Jin.

„Nechtěl jsem Jungkooka nechávat zase doma samotnýho, tak jsem si řekl, že bych ho vzal sem." objal jsem Kookieho kolem pasu a políbil na líčko.

„Aaa.. Žárlíš furt?" zeptal se Jin Jungkooka.

Jungkook se uchechtl a řekl.

„Věřím Taemu, ale když ta blbka něco zkusí tak ji urvu její ouška. " vyděšeně jsem se na Jungkooka podíval, ten se nevinně usmíval.

„Jsi králíčí hybrid ne vlčí nebo já nevím jaký. Máš byl milosrdný..."

„Ne.. Když mi chce ukrást přítele. " pořád se nevinně usmíval.

„Fajn.. Klid.. Já musím jít koupit Jiminovi sušenky, takže ji budeš muset ukázat pokoj ty. " řekl mi Jin a ja si povzdechl.

„Nemůže si jít ty sušenky koupit Jimin?"

„Nevím.. Ale už jsem souhlasil."

„Fajn.. Budeš v mé pracovně s Jiminem a ja ji ten pokoj ukážu a zmizím." řekl jsem a Jungkook přikývl.

Rozešel jsem se do pokoje té pacientky a když jsem otevřel dveře čekala už na posteli.

„Dobrý den." pozdravil jsem ji a ona mě taky.

„Ukážu ti ten pokoj.. Pojď. "řekl jsem a ona se rozešla napřed. Byla menší než já omnohem.

Zastavili jsme před jednima dveřma. Otevřel jsem je a ukázal tak vnitřek pokoje.

„Je hezký." usmála se a přišla ke mě blíž. Jednou rukou mě pohladila po tváři.

„Co-Co děláš?" vydechl jsem a chytil její ruku.

„To sis nevšiml jak jsem se na tebe dívala? Zamilovala jsem se. " řekla a jednoduše mě políbila.

Byl jsem zmatený do polibku jsem si neodpovídal, ale ty králíčí ouška mi připomněli Jungkooka a tak jsem ji políbil taky a natlačil na zeď.













Ops.. :))

My little bunny [taekook] Where stories live. Discover now