0.3

2.5K 188 25
                                    

Jisoo önündeki dosyalara bakarken odasının kapısı tıklatılmış ardından da içeriye Jisoo'nun asistanı mina girmişti

-Günaydın efendim. Sizi görmek isteyen küçük bir hastanız var

Jisoo duyduğu şey üzerine kafasını dosyalardan kaldırmıştı.

-Pekâlâ gelsin

Ardından asistan Jisoo'yu başını sallayarak onayladıktan sonra odadan çıkmıştı.

-Jisoo noona?

Bu ses...çok tanıdık geliyordu.

Jisoo tekrardan kafasını dosyalardan kaldırmış karşısındaki küçüğe bakmaya başlamıştı.

-Jaehyun, Senin burada ne işin var?

-Seni görmeye geldim.

Küçük çocuk bunu söyledikten sonra Jisoo'nun beline sarılmıştı. Kısa olduğundan sadece beline yetişebiliyordu.

-Aslına bakarsan tek değilim. Babam da burada

Ardından Taehyung kapıda belirmişti.
Jisoo oldukça şaşırmış bir şekilde Taehyung'a bakıyordu.

-Jisoo seninle biraz konuşabilir miyiz?

Jisoo Taehyung'un dediği şey üzerine onu onaylayan mırıltılar çıkararak Taehyung'un arkasından odadan çıkmıştı.

-Pekâlâ burada konuşulabiliriz.

Jisoo'nun sesi ile Taehyung durmuştu.

-Jaehyun anlamadığım bir şekilde seni çok seviyor. Biliyorsun annesi iki yıl önce trafik kazası geçirdi ve öldü. Jaehyun'un psikolojisi hâlâ tam olarak iyi değil. Sen de psikologsun ve iyi anlaşıyorsunuz. Yani...

Taehyung geçmişte yaptıklarından dolayı bunu sormaya çok utanıyordu.

-Yani onu haftada bir sana getirsem seninle vakit geçirse olur mu? Yanlış anlama sadece eski mutlu haline dönmesi için bunu istiyorum senden. Yardım etmek istemezsen de sorun de-

-Tamam kabul ediyorum. Her hafta perşembe günü onu getirebilirsin

Jisoo nedenini bilmediği bir şekilde Jaehyun'a çok bağlı hissetmişti kendini ve ona yardım etmek istiyordu. Her ne kadar Taehyung onu Jaehyun'un annesiyle aldatmış olsa da bu, küçük çocuğun suçu değildi. Ve cezasını o çekemezdi.

Ardından Jisoo arkasını dönüp odasına ilerlemeye başlamıştı. Odasına geldiğinde kendi koltuğunda oturan küçük çocuğu gördü. Jisoo neden bu kadar bağlanmıştı ki bu çocuğa? Bu onu aldatan adamın çocuğuydu. Ondan nefret etmesi gerekmez miydi?

Jisoo bunları düşünürken küçük çocuğun sesini duymamıştı.

-Jisoo noona?

-Efendim Jaehyun?

-Babamla ne konuştunuz?

-Söyleyeceğim. Ama ondan önce bir şey sormalıyım

Jaehyun anlamamış gözlerle karşısındaki genç kadına baktığında Jisoo konuşmaya devam etmişti.

-Beni seviyor musun? Yani demek istediğim baban haftada bir seni benim yanıma bırakmak istiyor. Eğer beni sevmiyorsan benimle kalmak zorunda değilsin

Jaehyun duydukları karşısında aniden oturduğu yerden kalkarak Jisoo'nun beline sarılmıştı tekrardan.
Jisoo oldukça şaşırmış görünüyordu.
Açıkçası bunu beklemiyordu.

-Tabi ki seni seviyorum. Ve seninle vakit geçirmek istiyorum. Seni daha iyi tanımama izin verir misin?

Jisoo onaylayan mırıltılar çıkararak küçük çocuğu onayladıktan sonra o da karşısındaki küçüğe sarılmıştı. Mutluydu, onları izleyen bir adet Taehyung'dan habersiz.

MEMORY (VSOO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin