Sınır doldu. Bana kızanlar vardı en heyecanlı yerde sınır koydum diye ama hemen dolacağını bildiğim için öyle yaptım. Her neyse ilginize teşekkür ederim. İki bölüm attım. Umarım beğenilir.
Sizi seviyorum ❤''
SINIR: 8 Vote
---------------------------------------------------------Flashback
-Kimsiniz?
-Ben...ben içerideki çocuğun annesiyim.
-Ne?
-Ben Jaehyun'un annesiyim. O burada değil mi? Ayrıca burada olduğundan Taehyung'un haberi var mı?
Jisoo kadının dediklerinden hiç bir şey anlamamıştı. Ne diyordu bu? Jaehyun'un annesi iki yıl önce trafik kazası geçirip ölmemiş miydi?
-Ama Taehyung iki yıl önce trafik kazası geçirip öldüğünü söylemişti. Ve sen şimdi karşımdasın. Bu nasıl müm- mümkün olabilir ki?
-Sooya kimmiş o?
Jisoo Jaehyun'un sesini duyar duymaz kapıyı kapatmıştı.
-Kimse değil canım. Sadece...yanlış gelmişler o kadar
Flashback End
-Babam nerede biliyor musun Sooya?
-Hayır bilmiyorum. Onu özledin mi?
-Evet. Şu sıralar çok çalışıyor. Sen de olmasaydın tek başıma kalacaktım.
Jaehyun bunu söyledikten sonra Jisoo'ya sarılmıştı. Jisoo hâlâ olanları düşünüyordu. Ve küçük çocuğun sarılışına bir tepki vermemişti.
-Sooya? İyi misin sen?
-Ne? Ahh evet iyiyim ben. Gidip babanı arayacağım. Özlemiştin onu öyle değil mi?
Jisoo Taehyung'u arıyor ama ulaşamıyordu. Ne yapacağını şaşırmıştı. Bir kadın gelip Jaehyun'un annesi olduğunu söylemişti. Ama Jaehyun'un annesi iki yıl önce ölmemiş miydi? Jisoo bunları düşünürken Taehyung'un hâlâ cevap vermediğini hatırlamış ve aramaya devam etmişti.
İkinci çalışta telefon bu sefer açılmıştı. Ama bu ses...Jisoo'nun beklemediği bir sesti.
-Alo?
-Ahh şey Taehyung orada mı acaba?
-O şu an duşta. Çıkınca sana ulaşır tamam mı?
-Bir daki-Jisoo sözünü tamamlayamadan telefon üzerine kapatılmıştı. Bu da ne? Taehyung oğlunu umursamadan gecenin bu saatinde kadınlarla mı oluyor yani? Cidden iğrenç.
-Sooya?
Jisoo Jaehyun'un sesini duyar duymaz mutfaktan çıkmış salona ilerlemişti.
-Efendim Jaehyun?
-Babamla konuştun mu, geliyor mu?
Şimdi ne yapacaktı? Yalan mı söyleyecekti? Ama bu çok büyük bir kötülüktü. Küçük bir çocuğa yalan söyleyerek onu kandıramazdı.
Ama baban şu an başka kadınlarla da diyemezdi.Jisoo derin bir nefes alarak yere çömelerek Jaehyun ile boyunu eşitlemiş ve küçük çocuğa kollarını sarmıştı. Şu an Jisoo dışında kimsesi yoktu.
-Babanın işi biraz uzamış geç gelebilirmiş. O yüzden biz uyuyalım olur mu? Hem uslu bir şekilde dediklerimi yaparsan sana kız kardeşim için aldığım pikachulu pjamaları veririm ha ne dersin?
Küçük çocuk pikachulu pjamaları duyunca aniden mutlu olmuştu. Başını sallayarak Jisoo'yu onayladıktan sonra da Jisoo ile üst kata çıkmışlardı.
***
Jisoo duyduğu zil sesiyle aşağıya doğru ilerlemeye başlamıştı. Ama zil ısrarla bir kaç kez ard arda çalınıp duruyordu. Jisoo Jaehyun'un uyanmaması için daha hızlı yürüyüp kapıya ulaşmıştı. Kapıyı açtığında karşısında sarhoş bir Taehyung beklemiyordu.
-Taehyung?
-Jisoo...Jis-
Taehyung sözünü tamamlayamadan yere yığılmıştı. Jisoo bunun üzerine onu kaldırmaya çalışarak koltuğa yatırmıştı. Saate baktığında saatin sabah 5 olduğunu görmüştü Jisoo. Sessiz bir şekilde hareket edip mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştı.
Taehyung için sert bir kahve yapmalıydı. Ancak o şekilde kendine gelebilirdi.
Jisoo kahveyi yaptıktan sonra bir tepsiye koyarak salona ilerlemişti. Ardından elindeki tepsiyi sehpaya bırakarak Taehyung'u uyandırmaya çalıştı.-Taehyung? ,Taehyung uyan hadi. Hey kime diyorum ben? Taehyung!?
Jisoo sesini sonlara doğru yükselttiğinde Taehyung nihayet ayılabilmişti.
-Jisoo ben şey...
-Açıklama yapmak zorunda değilsin. Sadece şu kahveyi iç tamam mı?
Taehyung onu onaylayan mırıltılar çıkararak Jisoo'nun elindeki kahveyi tek dikişte içmişti.
-Jisoo ben öz-
-Dinle şimdi sırası değil. Çok önemli şeyler oldu. Bir kadın geldi ve Jaehyun'un annesi olduğunu söyledi. Onun annesi iki yıl önce ölmemiş miydi? Bana öyle demiştin
-Ne!? Ama bu nasıl mümkün olabilir ki? O iki yıl önce trafik kazası geçirdi ve öldü. Kadın seninle dalga geçmek için öyle demiş olamaz mı?
-Bilmiyorum. Kadın sarışındı ve iri gözleri va-
-Bu muydu peki gördüğün kadın?
Taehyung telefonda gösterdiği resimle eş zamanlı olarak sormuş olduğu sorunun cevabını bekliyordu.
-Tae-Taehyung b-bu o
-Nasıl? Emin misin Jisoo? Tzuyu öldü ama. Onu nasıl görmüş olabilirsin ki? Mezarı bile var
-Bilmiyorum Taehyung ama bu oydu diyorum. Alzheimer hastası falan da değilim. Eminim bu o. Bir kaç saat önce gördüğüm kadını hatırlıyorum.
Jisoo bunları söylerken eş zamanlı olarak titrediğinin de farkında değildi. Taehyung Jisoo'nun titrediğini görünce ona sarılmıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMORY (VSOO)
Fiksi PenggemarKim Jisoo + Kim Taehyung "İnan bana, ben değiştim artık Jisoo Ben artık o eski Taehyung değilim. Ukâlalığımdan ve umursamaz halimden eser kalmadı." "Ben de değişmiş olamaz mıyım Taehyung?" "Yanılıyorsun Kim Taehyung. Sen artık benim zayıf noktam d...