1.8

1.3K 106 39
                                    

Yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz.
Medyada Taehyung'un 'Scenery' şarkısı var. Ve bu gün Scenery'in birinci yıl dönümü.♥''

Sizi seviyorum.❤''
-------------------------------------------------------

8 Ay sonra

-Tae?

-Efendim sevgilim yoksa yardıma mı ihtiyacın var?

Jisoo iki saattir fermuarını çekmeye çalıştığı gelinlikle adeta sinir krizi geçirmiş ve yardım için Taehyung'a seslenmişti. Yarın evleneceklerdi. Şu sekiz ay içerisinde herşeyin nasıl değiştiğini merak ediyorsunuz değil mi? Şöyle ki...

Flashback

*8 Ay öncesi*

Jisoo yine her zamanki gibi odasında hastaların dosyalarını inceliyordu. Bugün az işi vardı. Bu yüzden bir iki saat sonra hastaneden çıkıp eve gidecekti.

-Jisoo? 

Jisoo duyduğu ses üzerine kafasını dosyalardan kaldırmış ve gelen Taehyung'a bakmaya başlamıştı.

-Ne yapıyorsun?

Taehyung'un garip sorusu üzerine Jisoo her ne kadar şaşırsa da sonradan cevap vermişti.

-Her zamanki gibi işte dosyalara bakıyorum. Sen neden geldin? Yoksa Tzuyu'ya bir şey mi oldu? Eğer öyleyse hemen bakabilirim

Jisoo beş ay kadar önce tedavi için  hastaneye yatırdığı Tzuyu için oldukça endişeliydi. Yaklaşık üç yıllık bir tedavisi vardı.

-Hayır o gayet iyi. Dediğin gibi şu an tedavi oluyor. Senin için geldim. İşin  bittiyse çıkalım mı? Seni bir yere götürmek istiyorum

Bir yere mi götürecekti? Ama nereye?

-Nereye gidiyoruz?

-Sürpriz. Hadi ama çabuk bitir işini de çıkalım.

Jisoo onaylayan mırıltılar çıkararak karşısındaki genç adamı onayladığında önündeki dosyalara daha seri bir şekilde bakmaya başlamıştı.

***

-Taehyung, neden buraya geldik?

Taehyung Jisoo'yu onun için çok özel olan bir yere getirmişti. Her yer çiçeklerle kaplı ve ortasında göl bulunan bir ormandı. Burası sıradan bir orman değildi. Ne Taehyung için ne de Jisoo için.

-Burayı hatırlamadın mı?

Taehyung'un hayal kırıklığıyla sorduğu soru karşısında Jisoo burayı hatırlamak için düşünmeye başlamıştı.

Ardından aklında bazı cümleler yankılandı.

"Seni seviyorum Jisoo."

"Ben de seni seviyorum Taehyung."

Sonra Jisoo bir şeyi hatırlatmışçasına Taehyung'a bakmaya başladı. Burası onlar için çok değerliydi. Daha lise ikideyken okulun düzenlemiş olduğu kamp gezisinde ikisi de kaybolmuştu. Daha sonra yolu aramaya başladılar. Ama bulamamışlardı. Ve o gün kayboldukları için tanrıya defalarca şükredecekelerini nereden bilebilirlerdi ki?

MEMORY (VSOO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin