1.2

1.6K 147 38
                                    

Yeni bölüm geldi. Uzun bir bölüm oldu. Ve bana göre yazdığım en iyi bölüm bu oldu. Umarım beğenirsiniz.

Sizi seviyorum. ❤''

SINIR: 10 Vote
--------------------------------------------------------

Jisoo dün olanlardan dolayı bugün işe gitmemiş, yıllık iznini kullanarak evde kalmıştı.
Aslında şu an oldukça mutluydu. Pikachulu pjamalarıyla oturmuş nutellasını kaşıklıyordu. Tabi içinden Taehyung'a sövmeyi de es geçmiyordu. Canı sıkıldığı için kaşıkladığı nutellasını sehpanın üzerine bırakmış, eline telefonunu almıştı. Ve yine atılan bir sürü mesaj görmüştü.

Taetzu: Kim Jisoo bir kere daha aciz olduğunu gösterdin. Muhteşemsin kkkk (Dün 22.43)

Taetzu: Taehyung'u sevmediğini söylemiştin. Bana yalan söyledin!
(Dün 22.44)

Taetzu: Taehyung'u sevmeseydin o gün cafeden koşarak çıkmazdın öyle değil mi?(Dün 22.45)

Taetzu: Ve sen bizi kıskandın. Biliyor musun bu çok hoşuma gitti. Seriye devam etmek istiyorum. Taehyung'dan uzak durmazsan daha çok ezik durumuna düşeceğin şeyler olur ve sen daha çok ağlarsın!  (Dün 22.50)

Jisoo okuduğu mesajlar üzerine saçlarını karıştırmış ve telefonu koltuğa fırlatmıştı.
Artık çok sıkılmıştı bu olanlardan. Tehdit mesajları almaktan da ezik durumuna düşmekten de çok yorulmuştu.

Bunları düşünürken zil sesi evin içini doldurmuş, Jisoo'nun da o tarafa bakmasını sağlamıştı.
Jisoo yavaş adımlarla kapıya doğru ilerlemeye başladığında kimin gelmiş olabileceğini düşünüyordu.

-Selam?

Jisoo kapıyı açtıktan sonra gelenin Taehyung olduğunu gördü. Ama onun burada ne işi vardı ki?

-Neden buradasın Taehyung?

Soğuk bir sesle konuştuğunda Taehyung bile Jisoo'yu böyle gördüğüne şaşırmıştı.

-Ben...ben sadece dün ned-

-DÜN HİÇ BİR ŞEY OLMADI. NEYİ MERAK EDİYORSUN!?

Jisoo bağırarak konuştuğunda Taehyung'un tek yaptığı şey sadece Jisoo'nun gözlerine bakmaktı.

-Jisoo neden bu kadar sinirlisin? Ben sadece dün neden sana seslendiğimde durmadığını soracaktım.

Jisoo Taehyung'un dediği şey karşısında kendini tutamamış ve uzun zamandır içinde biriktirdiklerini  dökmeye başlamıştı.

-Bak çok yoruldum artık. Geçmişte hayatımı mahvettin zaten ama neden şimdiki hayatımı da mahvediyorsun!? Şimdi hiç bir şey olmamış gibi seninle konuşmamı bekleme! Senin yaptıklarını unutacak kadar kafayı sıyırmadım.
İki yıl öncesine kadar öldüğünü sandığın karın bana tehdit mesajları atıp duruyor. Ve ben bundan çok sıkıldım. Hayatımdan defol git Kim Taehyung!

Taehyung duydukları karşısında ne yapacağını bilemeyerek sadece olduğu yere çakılıp kalmıştı. Tzuyu'ya oldukça fazla tölerans gösteriyordu. Ama Tzuyu sınırlarını aşıp duruyordu sürekli

Jisoo kapıyı kapatmak üzereyken Taehyung kapıyı kapatmasını ayağıyla engellemiş ve içeriye girmişti.

-Ne yaptığını sanıyorsun sen!?

Jisoo sinirle konuştuğunda Taehyung onu umursamamış ve tekli koltuklardan birine çoktan kurtulmuştu.

-Tzuyu ile aramda hiçbir şey yok

Taehyung sakin bir sesle konuştuğunda Jisoo bu söylediğine karşılık sadece yüksek bir sesle gülmüştü. Bu gülüş içten bir gülüş değildi. Aksine Jisoo'nun sinirden güldüğü çok belliydi.

-Ne saçmalıyorsun sen!? Bundan bana ne?

Taehyung sinsi bir gülüş sunmuş ve ayağa kalkarak Jisoo'ya yaklaşmıştı. Jisoo da eş zamanlı olarak geri geri gitmişti. Sırtı soğuk olan duvara değdiğinde Jisoo'nun kaçacak bir yeri de kalmamıştı.

-Benden uzak dur!

Jisoo sinirle konuştuğunda Taehyung inadına yaparmış gibi daha da yaklaşmıştı. Ardından Jisoo'nun kulağına eğilerek bir şeyler fısıldamıştı.

"Hâlâ beni seviyorsun Kim Jisoo."

Jisoo duyduğu ses üzerine Taehyung'a iğrenircesine bakmış ve onu iterek karşı koltuklardan birine oturmuştu.

Ardından sinsi sayılabilecek gülüşünü takınarak konuşmuştu.

-Yanılıyorsun Kim Taehyung. Sen artık benim zayıf noktam değilsin. Kendini bu kadar değerli görme

***

-Hocam?

Jisoo Jennie'nin seslenmesi üzerine ona bakmaya başlamıştı.

-Ne oldu Jennie?

-Şu hastanın dosyasına bakar mısınız?

Jisoo Jennie'nin dosyayı uzatması üzerine dosyayı almış ve incelemeye başlamıştı.

Hasta adına baktığında gördüğü isim şoka girmesine neden olmuştu.

Kim Jaehyun

-Bu da ne?

Jisoo çok da yüksek olmayan sesiyle konuştuğunda tüm stajyerler ona bakmaya başlamıştı.

-Hocam ne oldu?

Lalisa'nın sorusu üzerine Jisoo bir tepki vermemiş hızlıca oturduğu sandalyeden kalkarak odadan çıkmıştı.

Jaehyun hasta mıydı?
Ama bu nasıl olurdu? O çocuğu en son gördüğünde hiç bir şeyi yoktu. Gayet iyiydi

Jisoo neredeyse iki hafta önce gördüğü çocuğun ismini dosyada görünce oldukça şaşırmıştı. Taehyung ile o gün yaşadıkları şeyler üzerine Taehyung, Jisoo'nun da dediği gibi ondan hep uzak durmuştu. Tabi bu süre zarfında Jaehyun'u da Jisoo'ya getirmemişti.

Ardından Jisoo en son bile yapmayacağı bir şeyi yapmaya karar vermişti. Kendisine bu kadar bağlandığı Jaehyun için yapıyordu bunu.

-Alo Taehyung? Jisoo ben
-Jisoo?
-Bir şey söyleme. Jaehyun nasıl?
-....
-Taehyung susma sana bir soru sordum!?
-O iyi değil Jisoo
- Ama ne oldu iki haftada? İki hafta önce gayet iyiydi.
-Bilmiyorum. Sana getiremeyeceğimi söyledim ve nedense hiç konuşmamaya başladı. O zamanlar daha iyiydi. Şimdi ne yemek yiyor ne de konuşuyor. Hatta benimle bile konuşmak istemiyor
-Tzuyu ile karşılaştı mı peki hiç? Yani annesinin ölmediğini biliyor mu artık?
-Tzuyu onunla konuşmaya çalıştı ama Jaehyun'un daha kötü olmaması için buna hep karşı çıktım.
-Tzuyu...o nerede peki şu an?
-Yurt dışına çıktı bir kaç günlüğüne. Ben de o süre zarfında Jaehyun'a Tzuyu'dan bahsetmeye çalışacaktım. Ama Jaehyun her ne olduysa daha kötü oldu. Jisoo bunu istediğim için özür dilerim ama ona yardım et. O seni çok seviyor. Onu eski haline getir

Jisoo derin bir nefes alarak konuşmaya devam etmişti.

-Pekâlâ merak etme o iyi olacak.




MEMORY (VSOO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin