Bugünün üçüncü bölümünü attım. Normalde böyle yapmazdım ama bölümleri önceden yazdığım için vote sınırları doldukça atacağım. Bu bölüm oldukça uzun bir bölüm oldu. İyi okumalar.
Ve lütfen siz de vote vermeyi unutmayın.
Sizi seviyorum. ❤''
SINIR: 8 Vote
-----------------------------------------------------Jisoo Taehyung'un dün dediği şeyleri düşündü. Bazen gerçekten onu anlamak zor geliyordu Jisoo'ya. Lisedeyken de böyleydi. İstediği şeyi tam olarak söyleyemez ama yine de hissettirirdi.
Peki benden şimdi ne istiyorsun Kim Taehyung?
Jisoo sabahın 6'sında bunları düşünmenin pek de bir anlamı olmadığını düşündü. Nasıl olsa o geçmişte kalmıştı artık Jisoo için.
Jisoo bunları düşünürken telefonu çalmaya başlamıştı yeniden.
Kim olduğuna baktığında asistanı Mina olduğunu gördü. Ama asistanı sabahın bu saatinde neden arıyordu ki?-Efendim Mina?
-Günaydın efendim. Size önemli bir şey söylemem gerek. Baş hekim sizi bu yıl gelecek olan stajyerler için yönetici doktor olarak seçmiş. Ve stajyerler bugün eğitim almaya geleceklermiş. Dün pek iyi değildiniz. İsterseniz sizin için gelemeyeceğinizi de söyleyebilirim?Jisoo Mina'nın sorgulu imasına karşılık bir karar vermesi gerektiğini biliyordu.
-Bir şey söylemene gerek yok. Ben geleceğim hastaneye
-Emin misiniz? Dün gerçekten iyi değildiniz
-Merak etme ben iyiyim ve geleceğim
-Peki. Görüşürüz o zamanJisoo telefonu kapattıktan sonra yatağından kalkmış ve rutin işlerini halletmişti.
Giyindikten sonra aşağıya indi.
Telefonunu ve çantasını da aldıktan sonra artık evden çıkabilmişti.Arabaya bindikten sonra telefonuna bir bildirim gelmişti. Jisoo telefonunu aldığında bir sesli mesajı olduğunu gördü. Taehyung'dandı.
🎤Jisoo günaydın. Bugün perşembe ve Jaehyun'u sana bırakacağım. Ama dün pek iyi değildin. İstersen haftaya erteleyelim?
Jisoo bugünün perşembe olduğunu daha yeni fark ediyordu. Ama yine de Jaehyun'u çok özlemişti.
Bu yüzden Taehyung'a ertelemeye gerek olmadığını ve Jaehyun'u getirebileceğini söyleyen bir mesaj atmıştı.Arabayı çalıştırarak hastaneye sürdüğünde yaklaşık 10 dakika kadar sonra hastaneye gelmişti Jisoo. Asansöre binerek üst kata çıktığında kapısının önünde beş kişi beklemiyordu ama.
Jisoo Mina'nın dediklerini hatırlamıştı. Büyük ihtimalle kapının önündekiler stajyerler olmalıydı.Baş selamı vererek günaydın dediğinde stajyerler de karşılık olarak aynı şeyi yapmışlardı.
Ardından Jisoo stajyerlere odasını göstererek içeri girmelerini beklemişti. Stajyerler içeri girdikten sonra Jisoo da arkalarından odasına girmişti.
-Pekâlâ kendinizi tanıtmaya başlayabilirsiniz
Jisoo konuştuktan sonra stajyerlere bakmaya başlamıştı.
Öndeki sarı saçlı bir kız konuşmaya başladığında Jisoo da eş zamanlı olarak dinlemeye başlamıştı.
-Meraba benim adım Lalisa. Psikoloji bölümü son sınıfim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMORY (VSOO)
أدب الهواةKim Jisoo + Kim Taehyung "İnan bana, ben değiştim artık Jisoo Ben artık o eski Taehyung değilim. Ukâlalığımdan ve umursamaz halimden eser kalmadı." "Ben de değişmiş olamaz mıyım Taehyung?" "Yanılıyorsun Kim Taehyung. Sen artık benim zayıf noktam d...