Günün ikinci bölümünü attım.
Sizi seviyorum. ❤''
----------------------------------------------------------Tedavi olmak istemiyorum Taehyung!
Taehyung Tzuyu'nun son anda fikrini değiştirmesine şaşırmıştı. Daha dün tedavi olmayı kabul etmişti. Peki ne olmuştu da bugün kararından vazgeçmişti?
-Tzuyu ne saçmalıyorsun sen!? Daha dün tedavi olmayı kabul etmiştin. Şimdi ne oldu da fikrin değişti?
-Beni hiç sevmedin değil mi Taehyung?
Tzuyu'nun hayal kırıklığıyla sorduğu soru karşısında Taehyung hiç bir şey söylememişti. Ne diyebilirdi ki?
"Seni hiç sevmedim. Ama denedim." mi diyecekti?-Konuşsana Taehyung! Yalan mı söyledin beni sevdiğini söylerken?
Taehyung önüne eğmiş olduğu kafasını kaldırarak derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
-Tzuyu seni sevmeyi denedim. Gerçekten denedim. Ama olmadı işte. Sana sarıldığımda aklıma hep Jisoo geliyordu. Ya da saçlarını okşadığımda aklımda hep o vardı. Bunları söylediğim için üzgünüm. Kalbim geçmişte de Jisoo'ya aitti. Şimdi de ona ait ve gelecekte de ona ait olacak.
Taehyung karşısındaki genç kadına baktığında genç kadının ona tiksinircesine baktığını gördü. Evet. Başarmıştı. Onu kendinden bile çok sevdiğini söyleyen kadın, şu an ondan ölümüne nefret ediyordu. Ama Taehyung sadece bu duruma gülüyordu. Çünkü artık Tzuyu'yu kandırmıyordu. Ona tüm gerçekleri anlatmıştı.
-Artık senden vazgeçtiğimi mi düşündün Taehyung? O yüzden mi o hiç görmediğim içten gülüşünü ilk defa bana sundun?
Tzuyu alaylı bir tavırla konuştuğunda Taehyung ne demek istediğini anlamamıştı.
-Eğer öyleyse Taehyung, yanılıyorsun. Çünkü ben senden asla vazgeçmem. Hayatımı mahvettin beni kandırarak. Şimdi mutlu olmanı izleyemem. Bunu yaparsam kendime olan saygımı yitiririm. Sonuçta sen beni kandırmış, bencil adamın tekisin. Sadece kendini düşündün ve ilk aşkını unutmak için beni kullandın.
-Özür dilerim. Ve teşekkür ederim Tzuyu
Tzuyu Taehyung'un neden teşekkür ettiğini anlamamıştı.
-Neden teşekkür ediyorsun?
-Her ne olursa olsun yanımda oldun. Ve hayatımın en değerli şeyini sana borçluyum. Jaehyun için çok teşekkür ederim.
Taehyung karşısındaki genç kadına baktığında gözlerinin dolmuş olduğunu gördü.
-Beni kliniğe kapatacak ve ilk aşkınla mutlu bir şekilde yaşayacaksın öyle değil mi Kim Taehyung? Planın bu değil mi? Oğlumu da alacaksın benden. Ve ben dünyanın en yalnız insanı olacağım değil mi?
Tzuyu ağlamaya başladığında Taehyung ne yapacağını ya da ne söyleyeceğini bilmiyordu. Ağlamasına daha fazla dayanmadığı için yanına gidip ona sarılmıştı. Bu sarılma duygusal bir şey değildi. Aksine acıma ve merhamet duygusunun neden olduğu bir şeydi. Taehyung Tzuyu'yu hiçbir zaman sevmemişti ama o Taehyung için her zaman onun en iyi dostu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMORY (VSOO)
FanfictionKim Jisoo + Kim Taehyung "İnan bana, ben değiştim artık Jisoo Ben artık o eski Taehyung değilim. Ukâlalığımdan ve umursamaz halimden eser kalmadı." "Ben de değişmiş olamaz mıyım Taehyung?" "Yanılıyorsun Kim Taehyung. Sen artık benim zayıf noktam d...