1.6

1.5K 123 76
                                    

Eveeet. Yeni bölüm geldi. Gittikçe duygusallaştırdım. Bunun için üzgünüm. Sınır koymuyorum çünkü dediğim gibi sömestr bitmeden önce kitabı final yapmaya çalışacağım. Az kaldı finale. Ama finalden önce bir kaç ekşın daha var. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz.

Sizi seviyorum. ❤''
--------------------------------------------------------

Jisoo telefonunun çaldığını duyarak kafasını gömmüş olduğu yastıktan kaldırarak telefonunu eline almıştı.

Arayana baktığında ise asistanı Mina olduğunu görmüştü.
Uykulu sesiyle konuştuğunda Mina bir ara şaşırmış ve sessiz kalmıştı.

-Alo?
-Efendim, siz iyi misiniz?
-Evet. Kötü olduğumu da nereden çıkardın?
-Sesiniz uykulu geliyor da yorgun musunuz?
-Ahh hayır. Sadece erken kalkmıştım ve biraz gözlerimi dinlendiriyordum
-Peki. Ama buraya gelseniz çok iyi olacak
-Neden bir sorun mu var?
-Bir hastanız var ve uzun zaman önce tedavi planı çıkarmış. Tedavisini tamamlamak istediğini söylüyor

Jisoo derin bir nefes alarak yerinden kalktığında Mina'ya geleceğini söyleyerek giyinmek için güzel bir şeyler aramıştı. Giyindikten sonra da aşağıya inmişti.
Son olarak arabasının anahtarlarını aldıktan sonra evden çıkmıştı.

Yaklaşık on dakikalık yoldan sonra nihayet hastaneye gelmişti.
Asansöre binerek üst kata çıktığında odasına doğru ilerlemiş ve kapısının önünde duran kişiyle şaşırmıştı.

-Tzuyu?

Tzuyu da Jisoo'nun ona seslenmesi üzerine geldiğini anlamış ve o tarafa bakmıştı.

-Meraba Jisoo

Tzuyu'nun bu mahçup haline Jisoo şaşırırken arkadan onlara gelen Taehyung'u başta fark edememişti.

-Jisoo, Tzuyu'yu ikna ettim. O tedavisini tamamlamak istiyor. Öyle değil mi Tzuyu?

Taehyung Tzuyu'ya sorgulu bakışlarını atarken Tzuyu bir cevap vermesi gerektiğini anlamıştı.

-Evet öyle.

Hayal kırıklığı ve üzüntüyle karışık bir şekilde konuştuğunda Jisoo bir an Tzuyu'nun isteyerek değil de zorla tedavi olmaya ikna olduğunu düşünmüştü. Tzuyu gerçekten tedavi olmak istiyor muydu?
Yoksa Taehyung'un baskılarından dolayı mı kabul etmişti?

Jisoo gerçek sebebini öğrenmek için Taehyung ile konuşmak istiyordu. Bu yüzden Tzuyu'ya karşı buruk bir şekilde gülümsemiş ve Taehyung'a dönerek kaş göz hareketleriyle onunla konuşmak istediğini anlatmaya çalışmıştı.

Taehyung da anladığında Tzuyu'ya dönerek bir kaç dakikaya kadar geleceğini söyleyerek Jisoo'nun kolundan tutarak çekiştirmeye başlamıştı. Jisoo bu ani hareket üzerine hiç bir tepki vermemiş, utancından kafasını önüne eğmişti.
Beş dakikalık bir sürüklenmeden sonra Jisoo nihayet Taehyung'u bir odaya sokarak kolunu ondan kurtarmış ve konuşmaya başlamıştı.

-Ne yapıyorsun sen? Karının yanında kolumdan tutup çekiştirmek de ne?

Jisoo sert bir şekilde konuştuğunda Taehyung sadece göz devirmekle yetinmişti.

MEMORY (VSOO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin