1.9 (THE END)

1.6K 101 53
                                    

Final bölümünü attım. Özel bir bolüm daha atacağım.
Umarım kurgu en başından beri sevdiğiniz bir kurgu olmuştur. Elimden geldiğince sıkıcı olmaması için uğraştım. Her neyse umarım finali beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın, görüşürüz.

Sizi seviyorum.❤''
--------------------------------------------------------

Jisoo kuaföre gitmeden önce stajyerleri olan Jennie, Lisa ve Rosé'ye de haber vermişti. O yüzden şimdi onları bekliyordu. Bir annesi yoktu, ya da bir ablası. Bu yüzden de kendine, şu bir kaç ayda çok yakın hissettiği stajyerleriyle birlikte kuaföre gitmek istiyordu.

Jisoo duyduğu zil sesiyle oturduğu koltuktan kalkarak kapıya doğru ilerlemeye başladı.

-Hocam günaydın

Lalisa heyecanlı bir şekilde konuştuğunda Jisoo da eş zamanlı olarak ona gülümsemiş ve karşılık vermişti.

-Günaydın kızlar. Çok zamanımız yok. Bu yüzden hemen çıkalım olur mu?

Kızlar hep bir ağızdan cevap vermişti.

-Olur hocam

Jisoo daha sonra giymeye çalıştığı uzun deri botlarını giymeyi bırakarak yalancı bir sinirle kızlara dönmüştü.

-Hastanede değiliz. Yani bana 'hocam' diye hitap etmenize gerek yok

Jisoo derin bir nefes alarak cümlesini tamamladığında kızlar da onu onaylamış ve evden nihayet çıkmışlardı.

Kuaför buraya o kadar da yakın olmadığından Jisoo'nun arabasıyla gitmeye karar vermişlerdi.

Yaklaşık on dakikalık yoldan sonra kuaföre gelmişlerdi. Hatta şu anda Jisoo için nasıl bir saç yapabilecekleri hakkında tartışmaya başlamışlardı bile. Ama Jisoo evlenen kişi olmasına rağmen bu muhabbetten çok sıkılmıştı.
Bu yüzden telefonunu alarak resmen savaş alanı olan yerden uzaklaşarak Taehyung'a mesaj atmıştı.

'Seni özledim. Burası çok sıkıcı.'

Yaklaşık iki dakika sonra bildirim gelmişti.

'Çok mu sıkıldın? Eğer öyleyse hemen yanına gelebilirim sevgilim. :) '

Jisoo tam bir cevap yazacakken Jennie'nin sitemi üzerine telefonunu bir yere bırakarak yine savaş alanı olan yere doğru ilerlemeye başlamıştı.

-Jisoo unnie bence dağınık topuz yaptır. Hem sana da çok yakışır

Rosé heyecanlı bir şekilde konuştuğunda Jisoo da nedenini bilmediği bir şekilde heyecanlanmış ve gülümsemişti.

-Hayır hayır. Bence taç şeklinde bir mısır örgü yaptır ve saçlarının uçlarını maşa yaptıktan sonra da salık bırak!

Lisa Jisoo'ya daha çok yaklaşmış ve yavru köpek bakışlarını atmaya başlamıştı. Jisoo, kızların onun için böyle şeyler yapmasına istemsizce gülümsemiş ve bu sefer de Jennie'ye fikrini sormaya karar vermişti.

-Ee sence ne yapmalıyım Jendeuk~

Jisoo aegyo yaparak konuştuğunda Jennie şaşırmış ve mutlu olmuştu.

MEMORY (VSOO) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin