9. U.A

318 27 2
                                    

- Eléggé sok mindenben benne voltak!- mondtam All Mightnak a taxiban. Épp az osztálytársaimról beszéltünk.
- Igazi bajkeverők!- nevetett Al Might
- És most hova megyünk?
-  A kollégiumokba!- válaszolta
- De ők most nem ott vannak?
- Amikor odaérünk már reggel lesz, mert hajnali hatkor szállt le a gépünk. - gondolkodott.- Mire mi ott leszünk, ők már nem. Addig van időd berendezkedni, amíg a 4. óra el nem kezdődik.
- Értem.
Nem tudtam mire számítsak. Mekkora lesz a szoba? Gondolom átalakíthatom. Most akkor velük kell élnem? Ilyen és ehez hasonló gondolatok kavarogtak a fejemben, miközben szűkszavúan válaszolgattam All Mightnak.
- Megvisel anyukád halála?
- Meg.
- Mit ettél tegnap?
- Csirkét.
- Olyan vagy mint Hawks!- nevette
- Sokan mondják.
Ilyen kérdésekkel bombázott egész út alatt, de nem nagyon nyíltam meg neki. Aztán (végre) megérkeztünk. Igaza volt, már senki nem volt az épületben, amikor mi odaértünk.
-Nekem mennem kell tanítani! Itt vannak a kulcsok a szobádhoz!- dobta a kezembe  a kulcscsomót. És elindult.
- Köszönöm.- suttogtam a távolodó alakjának. Bementem az új otthonomba. Szép volt,egy nagy tágas modern térben találtam magam. Tetszett, hogy sok ablak volt, mert így több fény jött be. Oda mentem a falonlévő eligazító táblához, hogy megnézzem, hol vagyok. A 4. emeleten helyeztek el, egy Uraraka nevű ember mellett. Már akkor tudtam, hogy bajban leszek a Japán nevekkel. Bár az enyém is Japán név volt, nem tudtam, hogy ez  az Uraraka most fiú, vagy lány?! De most komolyan, miért?
- Itt még bajok lesznek...- sóhajtottam felfelé menet a lépcsőn. A 4. emeleten megálltam, és elmentem a szobám felé. Eléggé nagy volt ez a térség is, az egész kollégium baromi nagy volt. Mint egy szálloda. Benyitottam a szobámba.

 Benyitottam a szobámba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Na....!- lelkesedtem fel - Lakjuk be!
Elkezdtem átalakítani az ágyat. Otthon egy fészek ágyam volt, mert a szüleim viccesnek találták, hogy egy madár ember fog fészekben aludni. De amúgy kényelmes volt, meg menő is, úgyhogy megcsináltam az eredeti ágyból a fészkes fajtát. Az íróasztalt is átalakítottam. Ez már egy kicsit más tematikát kapott az ágyhoz képest. Egyszerre volt modern és bohém, az aljára pedig könyveket raktam.

 Egyszerre volt modern és bohém, az aljára pedig könyveket raktam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csináltam még egy szekrényt a ruháimnak.
A rajzolás idő közben hobbivá nőtte ki magát, annyira megszerettem. Minden olyan fontos embert lerajzoltam, akivel eddig találkoztam, és találkozni fogok. Szerintem az osztálytársaimat is megrajzolom.
Az egyik sarokba beraktam a festő álványomat, egy széket, meg egy kis fiókos szekrényt az ecseteknek meg a festékeknek. A ceruzákat és az ehez hasonló dolgokat az íróasztalomba raktam. És pár vászont is hoztam magammal, amiket most nekitámasztottam a falnak. Ránéztem az órámra. Még 20 perc. Addig felkéne vennem az iskolai uniformist! Átöltöztem a szürke öltönybe, amihez járt egy fehér ing, és egy piros nyakkendő. Felkellett még vennem egy zöld szoknyát, ami egy kiiiiicsit kicsi volt. Feszengtem az uniformisomban, annyira nem tetszett.

 Feszengtem az uniformisomban, annyira nem tetszett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Basszus 5 percem van!- néztem rá az órámra. Gyorsan bepakoltam a türkizkék táskámba, felkaptam a vállamra, majd kimentem. Lélek szakadva rohantam az iskola felé.
-Így soha nem fogok odaérni! - morogtam. Inkább levettem a táskám,és a kezembe fogtam. Kitártam a szárnyaimat, és elrepültem az iskola felé. Közben megfigyeltem az alattam elterülő tájat. Szép volt.   Sportpályak, kollégiumok, pihenőhelyek voltak szétszórva a fás területen. Egy kicsit süvített a szél a fülemben, de már hozzászoktam az ilyenekhez. Kamikaze repülésben leszálltam a bejárat elé, és bementem. Oké... itt vagyok, de hol a terem?!

Takami YukiWhere stories live. Discover now