- Ez nem az ő orvosa volt.- mondta Hawks - és délutánra van kiírva a vizsgálata.
- Nekem is gyanús.- mondta apu.
- Utána menjünk?!- állt fel hirtelen Hawks, de apu kirakta elé a kezét és visszaültette.
- Bízzuk rá... - mondta - ügyes lány.Egy folyosón sétáltunk. Az "orvos" elöttem ment. Eléggé fura volt az a folyosó, egy olyan része volt a kórháznak, amit csak a dolgozók használhatnak. Nem voltam hülye, próbáltam megjegyezni, hogy merről jöttünk. A 3.-dik balra kanyarodásnál kinyitott egy ajtót. Legalább 6 darab ember volt benn. De egyik sem orvosi ruhában. Egy darab embernek volt csak mutáns képessége, de nem olyan mint nekem. Neki az ujjai furán hosszúak voltak, és folyamatosan változott a méretük. A maradék sem tünt túl erősnek. Felmértem a helyzetet. Egyértelműen lebecsültek. Nem véletlenül vettek fel a UA-be , de lehet, hogy ezt ők nem tudják. Nem fedtem fel nekik, hogy mire kell számítaniuk. A szárnyaimat összehúztam, hogy bármelyik pillantban kirobbanhassanak. A lábaimat behajlítottam, ugrásra készen. Mindezt észrevétlenül.
- Mit akarnak? - kérdeztem ártatlanul. Közben a szobát is megnéztem magamnak. Oldalt egy tolókocsi, pár szék egy kisasztal körül, és egy szekrény.
- Semmit, semmit... - mondta egy öltönyös fickó - de azok a szárnyak most jól jönnénnek!
Megkövültem. A szárnyamat akarják?! Tudomásom szerint, képesség elvevésre..... csak az All For One képes. Ezek biztos az ő emberei. Lehet, hogy lebecsültem őket?!
- Bogárkám, egy kicsit idenéznél? - kérte egy nő. A szemem sarkából láttam, hogy mire készül. A kezéből erős fény áradt, biztos elakart vakítani.
- Ó, hát hogyne...- mondtam. És abban a pillanatban robbantam. A szárnyaim felcsapódtak, ezáltal levertem a mellettem álló "orvost". Odafutottam a tolókocsihoz, és nekilöktem a fénykezű nőnek, aki ettől a falnak csapódott.
- Toll Szilánkok!- ordítottam. A szárnyamból abban a pillanatban elkezdtek röpködni a tűhegyes tollak. 3 embert a földre küldtem vele, de nem öltem meg őket. 1 maradt, kivédte a tollaimat egy jól irányzott sár fallal. Vele már nehezebb a dolgom.
- Gyere kislány! - ordította - az All For One ellen úgy sem győzhetsz! SÁR RENGÉS! - támadott újból. A föld megcsuszamlott. Az egész egy sártócsa lett, ami elnyelt volna, ha nem szálltam volna fel. Nyíl egyenesen odarepültem hozzá, és leütöttem.
CITEȘTI
Takami Yuki
FanfictionA történet a My Hero Academia világában játszódik, az 1-A osztályába egy új diák érkezik, akinek valami szörnyű dolog történt a múltjában. Szerelem? Gyász? Harc? Fan Service? ( nem az mondjuk nincs ) Egy érdekes történet? (na az van) Olvasd el...