Kicsatoltam az övem, átmásztam Hawkson ( egy kicsit fejbe vertem a szárnyammal de nem baj) majd kivettem a tárolóból a bőröndömet. Megvártam Hawksot, és együtt szálltunk ki a repülőből. Körbe néztem, az ismerős környék idegenen hatott. Pedig azt hittem, hogy úgy fogok rá tekinteni, mint egy régi jó barátra. De nem. A szél, minden illattal amit magával hozott, hogy köszöntsön, a táj, ami kopáran ragyogott a Hold fényében. A hangok, amik éjszaka csak felerősödtek. Féltem tőlük, hogy hogy hatnak rám, hogy mit hoznak magukkal... Az egészre máshogy tekintettem, de nem akartam. Nem tudtam rá máshogy tekinteni, mint helyre ami tönkretette az életemet.
Sírva fakadtam, Hawks átölelte a vállam és együtt mentünk végig a repülőtéren. Aztán megláttuk apát. Eddig Hawks erős volt, nem sírt, hogy legalább valamennyire tartsa bennem a lelket. De amint meglátta apát, olyan keserves zokogás tört ki belőle, hogy amint apu meglátta, ő is sírva fakadt. Szóval így sírtunk egymás mellett a reptéren, az amerikaiak társaságában. Nem szoltunk egymáshoz, szavak nélkül is tudtuk, hogy mit akar, mit érez a másik.
Haza autóztunk apu kocsijával ( tök szép piros Honda Jazz), és kiszáltunk a családi háznál. Inkább nem néztem rá... Már így is kiszáradtak a könnycsatornáim.
Szép nagy ház, növényekkel mindenütt. Egy kicsit spanyolos volt, de mi így szerettük.
Oda mentünk az ajtóhoz, és apa már fogta a kulcsait, de az ajtó nyitva volt..
- De... - csodálkozott apu - én ezt becsuktam... Valami nincs rengyén.
- Előre megyek. - mondta Hawks.
- Rendben. Vigyázz magadra Keigo.. - féltette apa. Majd Hawks bement. Utána én, majd leghátul apa, mert neki semmi képessége nem volt. Bent káosz uralkodott, mindent felforgattak. Lehet, hogy valamit kerestek. Már sose tudjuk meg...
- YUKI FÖLÖTTED!- ordította Hawks.
Felnéztem, és akkor valami megütött, és elsötétedett a világ.
ESTÁS LEYENDO
Takami Yuki
FanficA történet a My Hero Academia világában játszódik, az 1-A osztályába egy új diák érkezik, akinek valami szörnyű dolog történt a múltjában. Szerelem? Gyász? Harc? Fan Service? ( nem az mondjuk nincs ) Egy érdekes történet? (na az van) Olvasd el...