" Sana katılmıyorum anne, Chunye çok güzel bir kadın olabilir ama onunla çıkmayacağım. "
Kai sesindeki hayal kırıklığını gizlemeye çalışmakla uğraşmadı. Dürüst olmak gerekirse, bu konu hakkında kaç kez ailesiyle tartıştığını hatırlamıyordu. Kendini kanepeye bırakarak başını ellerinin arasına aldı. Çok yorgundu. Nadiren uyuyabiliyordu ve uyuduğu zamanlarda bile insanlığını kaybetme korkusuyla sürekli alarmdaydı. Zar zor dayanıyordu ve bu tartışma, şu anda ihtiyacı olan son şeydi. Sonra büyükannesinin, annesine katılan sesini duyunca içini çekti. Kai'nin sürülerini modern zamanlara taşıma çabaları sonuç vermiş gibi görünüyordu. Çünkü büyükannesi kendi zamanında asla yapılmayacak bir şeyi yapmaya, Alfasını sorgulamaya hazırdı.
" Seni anlamıyorum Kai. 26 yaşındasın. Neredeyse otuz yaşına geldin. Büyükbaban ve ben, senin yaşındayken on yıla yakın bir süredir evliydik. Türümüzden birinin bu kadar yalnız kalması doğal veya sağlıklı değildir. "
Sanki bu beklediği ipucuymuş gibi büyükbabası konuşmaya atladı. Kimin sırayla konuşacağına dair numara falan mı çekmişlerdi?
" Belki özel hayatına müdahale etmeye çalıştığımızı düşünüyor olabilirsin oğlum ama gözleri olan herkes sende bir şeylerin ters gittiğini anlayabilir. Nedeni de çok açık. Değişkenler temelde oldukça cinsel varlıklardır ve senin-" Büyükbabası susarak yutkundu. Sanki cümlesinin kalanını tamamlamak onun için çok zordu. " Fiziksel ihtiyaçlarını karşılamak için kullandığın kadınlar yarı ruhlar. İnsanlığını bağlamak için yeterli değiller, özellikle de bu yaşlarda. Sen güçlü bir adamsın ve güçlü bir kurtsun Kai, hayatım boyunca gördüklerim arasında en güçlülerinden birisin. Ama hiçbir değişken doğasının önüne geçemez. Neden denemekte ısrar ettiğini anlamıyorum? Sebebi ne olursa olsun, yakında bir değişkenle bağ kurmazsan, insan tarafın kaybolacaktır. "
Aile üyeleri gerçekten ona bilmediği şeyleri söylediklerini mi sanıyorlardı? Yaptıkları tek hata gücünü ve kararlılığını hafife almalarıydı. Cinsel ihtiyaçlarını kadınlarla, değişkenlerin insanları çağırdığı isim olan yarı ruhlarla giderdiğinden nasıl da eminlerdi. Tabii ya, insan ve kurt tarafları bunca yıl sağlam bir şekilde başka nasıl yaşayabilirdi? En azından bir miktar fiziksel bağ paylaşmadan bu kadar uzun yaşayan bir değişkeni kavrayamıyorlardı.
Ama yanılıyorlardı. Ona inansın ya da inanmasınlar, hayatında kimseyle - insan ya da değişken - bağlanmamıştı. Ama ne kadar süre daha bunu devam ettirebilecekti? Artık her değişimden dönmek, kurdunun biçimine yapışması, insanının kontrolü devralmasını istememesi ile gittikçe zorlaşıyordu. Kurt vücutlarını ne kadar uzun süre kontrol altında tutarsa, insanın tekrar yüzeye çıkma olasılığını o kadar azaltıyordu.
" İnkar etmenin bir anlamı yok Kai. Ne yaptığını biliyoruz ve seni yargılamıyoruz. "
Babasının samimiyetinden şüphelenmiyordu. Her ne kadar oğlunun yarı ruhlarla birlikte olmasından hoşlanmasa da asla onu küçük görmezdi. Sonuçta Kai, Alfa eğitimine başladığından ve sonrasında sürülerinin başına geçtiğinden beri sürüleri daha da büyümüştü. Ayrıca aile işlerinde de eşit başarı elde etmeyi başarmıştı, artık daha önceki dönemlerin neredeyse iki katından fazla yıllık gelir elde edebiliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Human Mate - Kaisoo / Vampire Mate - Chanbaek
FanfictionKurt adamların insan taraflarının kaybolmaması için diğer kurtlarla eşleşmeleri gerekiyordu. Ancak Alfa Kai şimdiye dek hiçbir kurt adamın başına gelmemiş bir durumla karşı karşıya kalmıştı. Gerçek eşi bir insandı. İnsanlığını kaybetmeden önce insan...