Έκανε πίσω. Δεν τον άφηνε ποτε να την πλησιάζει περισσότερο από όσο θεωρούσε εκείνη το έπρεπε.
<<Μην προσπαθείς να απομακρυνθείς, είναι μάταιος κόπος>> είπε και την κόλλησε πάνω του ενώ ταυτόχρονα ένωνε τα χείλη του με τα δικα της.
Δεν είχε φανταστεί ποτε πως θα ήταν το πρώτο της φιλί αλλά της άρεσε παρόλο που δεν τόλμησε να το παραδεχτεί.
<<Λέω να γυρίσουμε>> του είπε με την φωνή της σχεδόν να τρέμει.
<<Μα... μόλις ήρθαμε... και δεν έχουμε δει... ούτε έχουμε κάνει ακόμα τίποτα>> είπε και την ξανά κόλλησε πάνω του.
<<Ντέιβ.....μη>>
Ντέιβ; Ποσό καιρό είχε να τον αποκαλέσει κάποιος έτσι;
<<Δεν θες;>>
<<Δεν... είπα κάτι... βιάζεσαι όμως.... και εγώ δεν μπορώ έτσι... και δεν ξέρω ακόμα αν μπορώ να σε εμπιστευτώ>>
<<Δεκτό>> είπε και έκανε πίσω σηκώνοντας τα χέρια ψηλά.. <<Αλλά νομίζω πως μπορείς να κάτσεις λίγο εδώ μαζί μου να απολαύσεις την θέα... είπες ότι δεν έχεις φύγει ποτε εκτός της πόλης σου... είναι ευκαιρία να δεις κάτι που δεν έχεις ξανά δει>> της είπε και άπλωσε το χέρι του για να την τραβήξει προς το μέρος του.
Έπιασε το χέρι του και κάθισε κοντά του κοιτάζοντας μόνο... και χωρις να μιλάει.
<<Πάρε>> είπε και της έδωσε ένα μπουκάλι.
<<Τι είναι αυτό;>> ρώτησε και επεξεργάστηκε το μπουκάλι που κρατούσε στα χέρια της.
<<Μπίρα... πες μου ότι δεν έχεις ξανά πιει>>
<<Ποτε>> είπε και συνέχισε να το επεξεργάζεται.
<<Πιες το>> της είπε και έφερε το μπουκάλι στο στόμα της.
Δεν είχε και την πιο τέλεια γεύση αλλά δεν ήταν και άσχημο.
<<Πως βρέθηκαν αυτά εδώ; Εσυ δεν μπορείς να βγεις>>
<<Καλή παρατήρηση>> είπε και έφερε και αυτός το μπουκάλι στο στόμα του. <<Έχω και εγώ τα κονε μου με τους έξω... αλλά είναι μυστικό... και εσυ έχεις μυστικά... όλοι έχουν>> είπε και συνέχισε να κοιτάζει την θέα πίνοντας την μπίρα του.
Δεν είχε κάτι να του πει. Είχε όντως και εκείνη μυστικά και ενώ αυτή την φορά είχε καταφέρει να αποσύρει το θέμα της επούλωσης της πληγής της την επόμενη φορά δεν θα ήταν το ίδιο. Έπρεπε να προσέχει περισσότερο. Για πολύ ώρα απλά κοιτούσαν σαν χαμένοι και κανεις από του δυο δεν μιλούσε. Η ώρα είχε περάσει κατά πολύ και ήταν ώρα να γυρίσουν.
BẠN ĐANG ĐỌC
Don't Leave Me In The Dark
Siêu nhiênΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου: Alone In The Dark Η Χόουπ Άντερσον αποτελεί την μια και μοναδική εξαίρεση του υπερφυσικού τους κόσμου καθώς διαθέτει και τις τρεις υπερφυσικές ικανότητες πράγμα που την καθιστά επικίνδυνη αν δεν μπορεί να...