Επέστεψαν πάλι σε εκείνο το εγκαταλελειμένο σπίτι. Όσο και αν μπορούσε με τα λόγια να εκβιάζει τον Τόμας στις πράξεις δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα από ότι έλεγε. Όμως εκείνος την φοβόταν ούτως η άλλως.
«Ευχαριστώ γι' αυτό που έκανες... θα στο χρωστάω»
«Μπορείς να μου το ξεπληρώσεις»
«Πως;»
«Οι δικοί με ψάχνουν... έχουν καταλάβει ότι λείπω... με έχουν ήδη εντοπίσει.... το κατάλαβα.... θέλω να τους βρεις..... θα σου δώσω ότι πληροφορία χρειάζεσαι γι' αυτό... είναι επικίνδυνος και κάποιος πρέπει να τους ενημερώσει γι' αυτόν»
«Ναι εγώ να κάνω αυτό που λες αλλά δεν θα με αφήσει να φύγω»
«Εκπλήρωσες το καθήκον σου.... η αδερφή σου είναι καλά δεν έχει κάτι να σε κρατάει»
«Πες ότι είναι να ξέρω»
«Έχουν φτάσει ήδη στην Αγγλία.... απλά χρειάζομαι τα χέρια μου για να κάνω κάτι»
«Περίμενε» είπε και πήγε να τσεκάρει που βρισκόταν ο Τόμας πριν την λύσει.
Έλειπε... είχαν λίγο χρόνο. Έλυσε βιαστικά τα χέρια της και εκείνη χρησιμοποίησε την μαγεία της για να στείλει ένα μήνυμα στην Έβελιν.... ένιωθε την αύρα της μάγισσας... της είχαν μιλήσει για την Έβελιν...
«Ωραία... έστειλα σημείωμα... μην ρωτήσεις πως... θα σε συναντήσουν κοντά στο μέρος που μέναμε τόσους μήνες... σίγουρα θα είναι εκεί οι γονείς μου.... πάρε αυτό το βραχιόλι από το χέρι μου.... μου το είχε κάνει δώρο η θεία μου όταν γεννήθηκα... θα το αναγνωρίσουν σίγουρα»
«Και τι θα τους πω;;»
«Ότι ξέρεις ότι σε ρωτήσουν...»
«Πρέπει να γίνει σήμερα;»
«Τώρα» είπε και του έδωσε ένα φιλί.
«Τι ήταν αυτό;»
«Και εγώ σ αγαπάω» του είπε σαν απάντηση σε όλα αυτά που της είπε χθες.
«Μωρό μου»
«Αν θες να με ξανά δεις φεύγεις τώρα» του είπε με σοβαρό ύφος και εκείνος αφού την αγκάλιασε έφυγε βιαστικά από το παλιό κτήριο.
Έφτασε στο σημείο που είχε κανονίσει η Χόουπ να γίνει η συνάντηση νωρίτερα από ότι προοριζόταν. Περίμενε εκεί μέχρι να φανούν οι δικοί της. Θα πρέπει να την αγαπούσαν πολύ για να κάνουν τόσα πράγματα για εκείνη. Ξαφνικά άκουσε φασαρία.
«Εσυ είσαι ο Ντέιβιντ;»Είπε μια αντρική φωνή που τον πλησίαζε.
«Ναι.... η Χόουπ μου είπε να σας δώσω αυτό... σαν απόδειξη» είπε στον άγνωστο άντρα και τότε φάνηκε και μια γυναίκα πίσω του.
«Ειναι δικό της» είπε η άγνωστη για εκείνον γυναίκα και πήρε το βραχιολάκι στα χέρια της.
«Είμαι ο Έιντεν... ο πατέρας της... και αυτή είναι η Σελένα η μητέρα της»
«Μιλούσε για εσάς πολύ»
«Που είναι ακριβώς;»
«Με έστειλε εδώ για να σας προειδοποιήσω»
«Εγώ έχω μια ερώτηση» ακούστηκε μα άλλη γυναικεία φωνή σχεδόν λαχανιασμένη. «Πως βρήκες εσυ την Χόουπ;»
«Εσυ πρέπει να είσαι η Κίρα... το βραχιολάκι που της χάρισες» είπε και έδειξε τα χέρια της Σελένα.
«Άλλο σε ρώτησα μικρέ»
«Εγώ την παρέδωσα σε εκείνον αλλά πριν πείτε οτιδήποτε εγώ και εκείνη τα έχουμε βρει... γι' αυτό με έστειλε εδώ»
«Έδωσες την κόρη μου σε έναν δολοφόνο;» Είπε ο Έιντεν και τον έπιασε από την μπλούζα.
«Έιντεν.... αστον να μιλήσει» είπε η Σελένα και τον άφησε.
«Δεν ήξερα ποιος ήταν... προστάτευα και εγώ την οικογένεια μου... όπως κάνετε και εσείς τώρα»
«Εντάξει μικρέ λέγε τώρα τι σου είπε η Χόουπ» είπε η Κίρα χαλαρώνοντας τα πνεύματα.
Εκείνος τους εξήγησε ακριβώς την κατάσταση και το τι έπρεπε να κάνουν όπως ακριβώς του είχε υποδείξει η Χόουπ. Μετά από αυτό που της είχε κάνει ήταν το λιγότερο που μπορούσε να κάνει γι' αυτή και την οικογένεια της.
«Καταλάβατε;»
«Νομίζω πως ναι»
«Ζήτησε την... Έβελιν αρχικά... και μετά παρεμβαίνετε και οι υπόλοιποι.
«Η Έβελιν μπορεί να έρθει και τώρα μαζί σου... να την οδηγήσεις εκεί»
Η Έβελιν τον ακολουθούσε πίστα. Ήθελε πολύ να γνωρίσει την εγγονή της και να την σώσει από όλο αυτό.
«Εδώ μέσα είναι;»
«Ναι.... πιθανότατα να έχει γυρίσει και εκείνος τώρα.... θα είναι σίγουρα μέσα μαζί της»
«Πάντα νόμιζε ότι ήταν πάνω από όλους και όλα»
«Η Χόουπ είναι δυνατή... απλά θέλει κάποιον για να κάνει το δόλωμα μέχρι να καταφέρει να λυθεί»
«Τότε άστο πάνω μου... εσυ φρόντισε να μην μάθει τίποτα η μικρή και τα υπόλοιπα αστα σε εμένα»
«Πάω μέσα»
Μπήκε ξανά στο κτήριο μετά από ώρα και άκουσε ομιλία.
«Που ήσουν;» Του είπε θυμωμένος ο Τόμας.
«Είχα πάει να δω την αδερφή μου αλλά άλλο θα έπρεπε να σε απασχολεί τώρα»
«Τι είναι αυτά που λες μικρέ;»
«Έξω είναι κάποια... δεν με είδε να μπαίνω πρόσεχα.. καλύτερα να πας να το ελέγξεις»
«Εσυ μείνε εδώ» του είπε και βγήκε έξω βιαστικός.
«Τι κάνετε;» Ρώτησε η Χόουπ όταν εκείνος προσπαθούσε να την λύσει.
«Η τρελή γιαγιά σου είναι εκεί έξω για τον καθυστερήσει... οι δικοί σου είναι καθ' οδών»
«Δεν την αυτός ο σκοπός του σχεδίου»
« το ξέρω αλλά ήμουν ένας εναντίων των δικών σου.... ποσό νομίζεις ότι μετρούσε η γνώμη μου;»
«Ναι ξέρω... δεν είναι να βάλει κάτι στο μυαλό της η Κίρα»
«Οι τύποι είναι τρελοί αλλά πολύ κουλ»
«Έχουμε επιβιώσει από πολλά... λοιπόν τι σου είπαν; Πιο είναι το επόμενο βήμα;»
VOUS LISEZ
Don't Leave Me In The Dark
FantastiqueΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου: Alone In The Dark Η Χόουπ Άντερσον αποτελεί την μια και μοναδική εξαίρεση του υπερφυσικού τους κόσμου καθώς διαθέτει και τις τρεις υπερφυσικές ικανότητες πράγμα που την καθιστά επικίνδυνη αν δεν μπορεί να...