Ήταν τόσο κοντά σε σημείο που μπορούσε να νιώσει την ανάσα του.
<<Ντέιβιντ εσυ είσαι;>> ακούστηκε μια γυναικεία φωνή και απομακρύνθηκε λίγο από κοντά της.
<<Σιέρα; Πως και από εδώ;>> είπε στην κοπέλα εκείνος.
Την αναγνώρισε. Ήταν η ίδια κοπέλα που είχε ακούσει να λέει για τον Ντέιβιντ πριν από δυο μέρες.
<<Δεν είχα ύπνο και βγήκα λίγο έξω... εσυ τι κανεις έξω;>>
<<Εγώ βγήκα να βρω τον Άλμπερτ... αλλά πέτυχα τυχαία την Χόουπ... Δεν ήταν πολύ καλά και είπα να δω αν όλα είναι εντάξει>> της είπε και η κοπέλα την έριξε μια μάτια σαν να την περνούσε από ακτινογραφία.
<<Πάντως είδα τον Άλμπερτ να μπαίνει μέσα πριν λίγο>> είπε αδιαφορώντας για την Χόουπ.
<<Ευχαριστώ Σιέρα>> είπε και μετά γύρισε στην Χόουπ <<Είσαι καλύτερα;>> ρώτησε και της έκλεισε το μάτι.
<<Ναι πολύ καλύτερα... ευχαριστώ>> απάντησε εκείνη και χαμογέλασε ελαφρά. << Πάω στο δωμάτιο εγώ>> είπε και έφυγε βιαστικά από εκεί που βρισκόταν.
Λίγο μετά αφού είχε μπει στο δωμάτιο της ένα χαρτί πέρασε κάτω από την πόρτα της. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήρε το χαρτί στα χέρια της.
«Έχω καταλάβει ότι δεν σου αρέσει να ξέρουν οι άλλοι τι κανεις και προσπάθησα να σε καλύψω... ελπίζω να μην σε πείραξε. Ντέιβιντ»
Η αλήθεια ήταν ότι δεν την πείραξε καθόλου και όντως δεν της αρέσει να ξέρουν πολλά οι άλλοι για εκείνη και αυτό της έφερε μεγάλη ανακούφιση .
Βέβαια η εκκρεμότητα μεταξύ τους ήταν ακόμα στην επιφάνεια. Δεν θα συγχωρούσε τόσο εύκολα έναν άνθρωπο που λέει ψέματα με την πρώτη ευκαιρία. Κι εκείνη δεν ήθελε να πει πολλά για τον εαυτό της και αφού δεν ήθελε να τα πει δεν έκανε αναφορά σε αυτά για να μην αναγκαστεί να πει ψέματα. Έχουν διαφορα κάποια πράγματα.
Το επόμενο πρωί πηγαίνοντας για το γνωστό της μάθημα ένα χέρι την τράβηξε και σταμάτησε τον δρόμο της.
<<Για περίμενε λίγο>> είπε και την τράβηξε κοντά του.
<<Έχω μάθημα>>
<<Κι εγώ αλλά δεν πειράζει αν αργήσεις λιγάκι>>
<<Αργω συχνά... δεν θέλω να μου βάλει πάλι χέρι άλλη>>
<<Δεν μπορώ να έχω δυο λεπτά από τον χρόνο σου; Δεν θα πάρει παραπάνω αυτό που θέλω να κάνω>>
BINABASA MO ANG
Don't Leave Me In The Dark
ParanormalΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου: Alone In The Dark Η Χόουπ Άντερσον αποτελεί την μια και μοναδική εξαίρεση του υπερφυσικού τους κόσμου καθώς διαθέτει και τις τρεις υπερφυσικές ικανότητες πράγμα που την καθιστά επικίνδυνη αν δεν μπορεί να...