Είχαν ανακαλύψει ότι η Χόουπ έλειπε. Τους είχαν πάρει τηλέφωνο. Η Σελένα κόντευε να τρελαθεί από την αγωνία της το ίδιο και οι υπόλοιποι. Είχαν μάθει ότι και ένα αγόρι επίσης δεν βρισκόταν πια εκεί. Μήπως είχαν φύγει μαζί; Μήπως της έκανε κακό; Χιλιάδες ερωτήματα τριγύριζαν στο μυαλό της αλλά δεν είχε απάντηση για κανένα. Ήταν μαζί με τον Έιντεν τον Ίθαν και την Κίρα. Είχαν δώσει συνάντηση με την Κλερ. Η απόφαση είχε παρθεί. Θα ξυπνούσαν την Έβελιν. Μόνο εκείνη μπορούσε να εντοπίσει τον Τόμας αλλά
Όχι και να τον εξοντώσει. Σήμερα είναι τα γενέθλια της Χόουπ. Η Σελένα τρελαινόταν στην ιδέα ότι θα περνούσε όλη την φάση της μεταμόρφωσης της μόνη της. Ποιος ξέρει που μπορεί να ήταν; Ήταν μόνη; Η με αυτό το αγόρι... Την είχε βρει ο Τόμας; Ζούσε; Πολλές ερωτήσεις που την τρελαιναν.
«Ποιος θα το κάνει;» Ρώτησε η Κλερ έχοντας μπροστά τους το φέρετρο με την μητέρα τους που κοιμόταν βαθιά μέσα σε αυτό.
«Ας τελειώνουμε με αυτό» είπε η Κίρα και τράβηξε το μαχαίρι που ήταν καρφωμένο στην καρδιά της για να την ξυπνήσει. Πήρε μόνο λίγα λεπτά μέχρι να ανακτήσει τις δυνάμεις τις και να καταλάβει που ήταν και τι συνέβαινε. Σε αυτά τα λεπτά που περίμεναν να ξυπνήσει εντελώς φρόντισαν να καλύψουν και να δέσουν τα χέρια της ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις τις σαν μάγισσα.
«Τι στο καλό συμβαίνει;» Ρώτησε η Έβελιν όταν τους είδε όλους μπροστά της και παρατήρησε πως ήταν δεμένη.
«Πως είσαι μητέρα;»
«Τι μου κάνετε;»
«Ωραία δεν νομίζω να αρχίσετε να της εξηγείται γιατί βρέθηκε ξανά σε αυτό το φέρετρο» παραπονέθηκε η Κίρα νευρικά.
«Για μισό λεπτό εσυ... με προδωσες» είπε η Έβελιν κοιτώντας την Κλερ.
«Ναι αυτό έγινε πολλά χρόνια πριν... κανεις δεν το θυμάται» της απάντησε αδιάφορα η Κλερ
«Χρόνια;» Αναρωτήθηκε.
«Είσαι μέσα σε αυτό το φέρετρο δεκαοκτώ χρόνια αλλά δεν σε ξυπνήσαμε γιατί μας ελλειψες να ξέρεις ότι θα καταλήξεις πάλι σε αυτό το φέρετρο μόλις μας βοηθήσεις» της είπε ο Έιντεν.
«Και τι σας κάνει να πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσω;»
«Δεν έχεις επιλογή... είσαι δεμένη εδώ και είμαστε τέσσερις απέναντι σου τώρα Σταματα να μιλάς και άκου» της είπε σχεδόν θυμωμένη η Κίρα και ο Ίθαν της έριξε μια περίεργη ματιά.
«Άκου... η εγγονή σου έχει πρόβλημα και μόνο εσυ μπορείς να την βοηθήσεις» συνέχισε ο Έιντεν προσπαθώντας να της εξηγήσει.
«Ποια;»
«Ναι ο Έιντεν και η Σελένα έχουν αποκτήσει μια κόρη... είναι τώρα δεκαοκτώ χρονων και κινδυνεύει να χάσει την ζωή της από τον μανιακό και τρελό άντρα σου» συμπλήρωσε η Κίρα πριν προλάβει κάποιος άλλος να απαντήσει.
«Πως γίνεται ο Τόμας να είναι ζωντανός;»
«Φαίνεται ότι ξύπνησε η Κλερ εσένα ξύπνησε και αυτός μαζί και τόσα χρόνια ανακτούσε τις δυνάμεις του και ετοίμαζε τα σχέδια του για να σκοτώσει το μοναδικό άτομο που μπορεί να σκοτώσει έναν κυνηγό»
«Και τι θέλετε από εμένα;»
«Να τον εντοπίσεις.... και να μας βοηθήσεις να βρούμε την Χόουπ... την είχαμε κλεισμένη σε ένα σχολείο για παιδιά σαν εκείνη... στην Αγγλία... εξαφανίστηκε πριν από τρεις μέρες κανεις δεν ξέρει που είναι.... θελουμε να πιστεύουμε ότι ο Τόμας δεν την έχει εντοπίσει αλλά αν την έχει βρει πιθανότατα να την σκοτώσει από στιγμή σε στιγμή»
Κανεις δεν μίλησε για λίγο. Η Έβελιν φαινόταν σκεπτική.
«Μην το σκέφτεσαι και πολύ.... δεν έχουμε χρόνο» επενέβη για πρώτη φορά η Σελένα στην συζήτηση.
«Λύστε με.... δεν μπορώ να τον εντοπίσω αν δεν έχω τα χέρια μου»
Όλοι φάνηκαν σκεπτικοί αλλά τελικά την έλυσαν. Δεν είχαν άλλη επιλογή. Ήταν η μόνη τους ελπίδα να βρουν την κόρη τους.
«Έχετε κάτι από τον Τόμας; Οτιδήποτε»
«Όχι...που να το βρούμε;»
«Ίθαν, Κλερ ελάτε εδώ... έχετε το αιμα του... κάτι θα μπορέσω να βρω από αυτό» τους είπε και οι δυο τους άφησαν μια σταγόνα αιμα μέσα σε ένα μπολ που είχε φέρει η Κλερ μαζί της.
«Θα κάνω ότι μπορώ αλλά θα είναι δύσκολο μόνο με το αιμα»
Ξεκίνησε να κάνει τα ξόρκια της. Πέρασε αρκετή ώρα και ακόμα τίποτα. Μα πως γίνεται να μην μπορεί να τον εντοπίσει; Μήπως τον προστάτευε κάποιος;
«Σελένα... δώσε μου κάτι από την Χόουπ... αν είναι μαζί του σίγουρα θα μπορέσω μέσω εκείνης να τους βρω»
Της έδωσε ένα βραχιόλι που φορούσε στο χέρι της. Ήταν της Χόουπ αλλά το είχε κρατήσει όταν εκείνη έφυγε για την Αγγλία. Ήταν πράγματι πιο εύκολο. Παρόλο που η Χόουπ μπορούσε με τις ικανότητες τις να μπλοκάρει κάθε είδους μαγεία που μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τον εντοπισμό της από ότι φαίνεται ήταν ήδη στα χέρια του Τόμας και εγκλωβισμένη.
«Την βρήκα»
YOU ARE READING
Don't Leave Me In The Dark
ParanormalΑναγκαστική η ανάγνωση του πρώτου βιβλίου: Alone In The Dark Η Χόουπ Άντερσον αποτελεί την μια και μοναδική εξαίρεση του υπερφυσικού τους κόσμου καθώς διαθέτει και τις τρεις υπερφυσικές ικανότητες πράγμα που την καθιστά επικίνδυνη αν δεν μπορεί να...