Tři slova.
Nikdy kluky nepochopím.
Fakt že ne. To vypadám tak hrozně, že se na mě Camík tak dívá? A nebo ještě neviděl holku z Portugalska. A nebo vypadám líp, než čekali. Taky možnost.
,,Jsem ráda, že jsi mě vzala s sebou,"šeptla mi Mia a já na ni zvedla obočí. Té holce hráblo. A nebo mě, když jsem tohle přijmula.
Kluci nás zavedli do pokoje pro hosty, kde k našemu štěstí byla dostatečně velká postel, abychom se tam obě vešly. Jen jsme si odložily věci a trochu se po pokoji porozhlédly. Pěkné..
Pak jsme se vrátily zpět do obýváku, kde seděla ta banda retardů, a po nějaké chvíli, kdy proběhlo takové...no, byla to první naše konverzace naživo, jsme se už bavili úplně normálně. Za což jsem byla ráda.
,,Objednáme pizzu?"navrhl Matt a já se zasmála. Je stejnej jako v chatu.
,,Zase chceš žrát?"ušklíbl se Cam a já se zasmála. Co bych dělala, kdyby mi nezačali psát? No, byly by to opravdu nudné prázdniny.
Matt se zatvářil dotčeně, ale jelikož všichni začali souhlasit s jeho nápadem, na tváři se mu vytvořil úsměv a začala domluva o tom, kolik a jaké objednáme.
Udivilo mě, jak rychle jsem si zvykla na to mluvit jen anglicky a občas si něco málo říct portugalsky s Miou. Jenže s ní jsem ani tolik nemluvila, protože se bavila spíše s Jackama.
ČTEŠ
Meeting with MGCN b. [FF]
FanfictionSetkání Nicol s klukama z MAGCONu Pokračování Texting with MGCN b.