21

850 31 10
                                    

,,Takže se dáte dohromady...?"

Mia na mě hodila výraz, který jasně říkal, abych mlčela. S protočením očí jsem tak udělala.

Stejně se dají dohromady...

Tuhle debatu jsme ukončily a já už se těšila až s JackemJ budu pojídat pop-corn a pozorovat, jak Mia a JackG vytvoří sladký pár. 

Náš rozhovor nám zabral docela dost času a já si ještě před spaním chtěla projet Instagram, což jsem taky udělala. Podívala jsem se, co je nového a tak a pak jsem se koukla ještě na další sociální sítě. 

,,Kterej z těch tří to teda je?"

Překvapeně jsme zvedla na Miu pohled. Myslela jsem, že tohle jsme teď nechaly být. Patrně jsem se spletla.

,,Mio, ne.."

,,Noták...nic to není...a vždyť víš, jak jsem zvědavá."

S povzdechem jsem rezignovala: ,,Dobře. Ale necháme to na zítra. Už chci spát."

Částečně to byla pravda, ale na druhou stranu také výmluva. 

Radši jsem se otočila na bok a zavřela oči, při čemž jsem se snažila vypadat, že spím, aby neměla tendenci se vracet k tématu, které jsem chtěla zazdít. 

Mia se s povzdechnutím také uvelebila a po chvíli už jsem slyšela tiché oddechování. Spala. A mně to nějak nešlo. Snažila jsem se tedy myslet na cokoliv co by mi pomohlo ke spánku.  

Nakonec jsem však dokázala myslet jen na otázku, kterou mi Mia předtím podala. Líbí se mi někdo z nich? A kdo, pokud ano.

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat