13

1K 29 10
                                    

,,Zase k vodě?"podivila jsem se. Matt na mě zvedl tázavě obočí. Přišel chvíli po mně a začal vyžírat ledničku.

,,Ty nemáš ráda vodu?"

Hodila jsem na něj poker face. ,,Bydlím u moře."

Moje otázka byla z toho důvodu, že vlastně jsem u moře téměř furt a měla jsem to samé dělat i tu? Ne, že by mi to nějak moc vadilo, ale probůh jsem poprvé v životě v LA! A nevím, zda se sem ještě někdy podívám.  

,,Ale jen mi řekněte, že je v plánu i něco jinýho,"poprosila jsem. 

,,Něco vymyslíme."

,,Co Hollywood?"navrhl JackJ.

,,Myslíš ten nápis na kopci nebo..."zajímalo mě. JackJ na mě hodil výraz, kterým mě umlčel. A tak jsme měli dnešní plán....sice ne patrně na celý den, ale alespoň něco. A vypadalo to slibně. 

,,Nikdo neprotestuje, cajk,"prohodil Matt. Na chvíli jsem se ale zarazila:

,,Asi proto, že tu nejsou všichni,"upozornila jsem Matta. ,,Kde je Mia?"

Na moji otázku se nejeden člověk poblíž otočil. Všichni už jsme byli po jídle, ale ona tu ani nebyla. A to si před tím jen psala  bratrem a zas tak dlouho to nebylo, co se viděli naposled.

,,A Jack tu taky není,"prohodil JackJ.  Vrhla jsem na něj pochybný pohled. Najednou mě něco napadlo a zdálo se, že Jacka taky. Zvedli jsme na sebe obočí a jako u závodu se vydali ke schodům. 

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat