22

855 28 3
                                    

Ráno hned po probuzení jsem si vzpomněla na jednu věc a to na poslední myšlenku, než jsem předchozí noc upadla do spánku - ty jeho nebesky modrý oči...

Málem jsem začala panikařit, ale nakonec jsem se rozhodla, že to hodím za hlavu. Ještě bych tak nahrála Mii, což jsem nechtěla. Budu dělat jakože nic.

Den jsem tedy zahájila pokusem uskutečnit svůj velkolepý plán a také si pokecat s JackemJ o našich dvou hrdličkách. 

V přízemí byli všichni až na moji kamarádku a druhého Jacka, kteří si šli patrně promluvit, jak mi večer Mia slibovala. Nikdo to neřešil a já kývla na JackaJ, jestli nepokecáme.

,,Tak co?"zajímalo ho, když jsme se trochu vzdálili od ostatních. 

Pokrčila jsem rameny: ,,Mia mi včera přiznala, že se jí Jack líbí a že si s ním promluví."

Jackovi se po tváři rozlil úsměv. 

,,A co ty?"

,,Hm?"zvedla jsem tázavě obočí, i když jsem tušila, jakým směrem mířil. Další takovej...

,,Nedělej, že nevíš."

,,Musím na záchod,"řekla jsem první kravinu, která mě napadla, a co nejrychleji jsem se vypařila nejdál od něj.

Zpoza nějakých dveří, jsem slyšela tlumené hlasy, které jsem ihned poznala, takže jsem tušila, o čem je řeč a radši jsem neodposlouchávala.

Se spokojeným úsměvem jsem zamířila na záchod i přes to, že se mi nechtělo, ale naopak jsem taky nechtěla výslech od JackJ.

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat