9

1.1K 29 4
                                    

,,Dámy, proč tu tak sedíte? Nechcete jít za náma?"objevil se u nás Cam.

,,Pozor, stíníš,"řekla jsem mu, ale on i tak zůstal na místě. 

S nadávkou jsem se zvedla a se skříženýma rukama jsem si stoupla naproti němu. 

,,Stíníš, Dallasi."

Cam se ušklíbl a udělal krok ke mně s tím, že se mírně snížil do mé úrovně a natočil hlavu na stranu. ,,Cos říkala? Neslyším tě."

Zamumlala jsem pár nadávek na jeho účet a rozhodla si ho nevšímat. Chtěla jsem se posadit zpět, ale v tom mi zabránily jeho ruce, kterými mě chytil pod koleny a pod zády tak, že mě ve výsledku držel v náručí.

Jediné, na co jsem se zmohla, bylo překvapené vyjeknutí. 

,,Co to děláš?"zvedla jsem obočí, ale v pár sekundách mi jeho plán došel. Nesl mě dál do vody, kde byla větší hloubka a i...většina z jeho kamarádů. ,,Dallasi!" 

Cam se jenom zasmál a dál pokračoval v chůzi. Vzdala jsem tedy svoje snažení o cokoliv a jen se ho dál držela kolem krku. 

Nakonec mě pustil, když jsme se dostali k ostatním, se slovy: ,,Tobě by to trvalo celej den, tak jsem to trochu urychlil."

Ukázala jsem mu vztyčený prostředníček a vrátila se o pár kroků zpět, kde mi voda byla akorát k hrudníku. Ještě jsem se otočila ke břehu na Miu a zjistila jsem, že na tom byla podobně jako před chvílí já.  



Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat