8

1.2K 35 5
                                    

Okolní čumily jsem nijak moc neřešila, ale dost mě zajímal důvod jejich zírání. No, hlavně spíše ty závistivé pohledy některých holek.  

Nechtěla jsem ale rušit naši poklidnou a pohodovou atmosféru, a tak jsem se rozhodla, že si otázky tohohle typu nechám až na večer. 

Na oběd jsme se zastavili v jedné pizzerii, kde jsme se skvěle najedli a pak jsme se procházkovou chůzí vrátili zpět ke klukům domů, ale tam jsme nezůstali moc dlouho, jelikož jsme si sbalili pár věcí a šli k vodě.

Výhled na moře byl opravdu překrásný a já měla chuť tam zůstat navždy a jen se kochat tím výhledem. Samozřejmě to jsem měla chuť udělat i u nás ve městě.

A to by to nebyla Mia, kdyby si nechtěla udělat fotku. Milovala focení a já se taky ráda fotila. A tak jsme si udělaly stejně jako na prohlídce městem pár fotek a kluci se k nám s radostí opět přidali.

,,Je tu krásně,"zasnila se Mia, která se dívala na moře - oprava - dívala se na JackaG. Obě jsme seděly na kraji pláže ve vodě, zatímco kluci o pár metrů dál vyváděli blbosti. 

Přitakala jsem.

,,Tobě se líbí, že?"

Mia na mě hodila vyplašený pohled a já kývla k Jackům. Moje kamarádka sklopila pohled a na jejích tvářích šlo vidět, že se mírně červená. 

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat