7

1.3K 36 5
                                    

K mému....obrovskému překvapení kuchyň v nejbližších minutách neshořela, nevybuchla či podobně. 

A jak to tak už bylo, nejspíše jsme nebyli u toho našeho "kuchtění" úplně potichu....nebo to bylo možná časem?....no, zkrátka se začali budit i ostatní a hrnout se k jídlu. Nenažranci. Dokonce všichni vypadali, že jim chutná a nikdo se ani neotrávil. Výhra, bych řekla.

,,Myslím, že bychom si teď mohli udělat čas na vaši prohlídku po městě,"mrkl na mě JackJ a já se nadšeně usmála. 

Moje nadšenost mě neopustila, ani když jsme vyšli ven. Přeci jen jsem v LA nikdy předtím nebyla....vlastně nejdál na západě do této doby jsem bal tak maximálně na nejzápadnějším místě v Portugalsku. 

Než jsme odlétaly z Lisabonu, počítala jsem s tím, že se Mia bude držet spíše u mě, jelikož kluky znala ještě méně než já, ale i na naší prohlídce po LA byl středem její pozornosti JackG. A on nevypadal, že by mu to nějak vadilo. Spíše naopak. Oba se, soudě podle jejich chování a výrazů v jejich tvářích, bavili.

Ale já se taky zrovna nenudila. 

Smála jsem se nějakým vtipům, které mi vykládal Matt. Poslouchala jsem vtipné historky od JackaJ a Cama. Nemohla jsem si stěžovat. 

Na naší menší výpravě jsme také stihli vyfotit nemálo fotek.

Ale i tak mě něco zaráželo...ty pohledy některých lidí. Proč na nás tak čumí?



Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat