26

761 29 11
                                    

,,Nicol,"Hay se zastavil a otočil ke mně. Napodobila jsem ho a zvědavě se na něj podívala:

,,Hm?"

,,Já to myslím ale tak, že tě mám opravdu rád. Hodně."

Tak to nejsi jedinej. Co asi znamená to, že na někoho myslím těsně před spaním? Hm?

Asi je to, že tě mám ráda jako kámoše, Hayi.

,,Vnímáš?"

,,Uhm?"vydala jsem ze sebe zmateně. Pak jsem si uvědomila, že jsem si v duchu dala pokec sama se sebou.

,,Posloucháš mě?"optal se podezíravě.

,,Jo, poslouchám."

Hay si povzdechl, ale pak pokračoval: ,,Myslím to vážně a byl bych rád, kdybys mi na to něco řekla. Cokoliv."

Jo? Jenomže já nevím co...

Snažila jsem se vymyslet nějakou smysluplnou větu, kterou bych mu pověděla.

,,Hayi,...já to myslím taky vážně." A nevím, co k tomu říct.

I ve tmě, která nad pláží panovala, jsem rozpoznala Hayův výraz. Tvářil se pochybovačně a taky, jako by nad něčím přemýšlel.

Já byla v myšlenkách ponořená tak na půl. Přišlo mi trochu blbé, si vyznávat city s klukem, kterého moc neznám a ještě k tomu tímhle způsobem, jako bychom byli malé děti.

Kašlat na to. S takovouhle se nikam neposunem...

Nechtěla jsem dělat nějaké hovadiny, ale následující krok mi krapet ujel. Krapet víc.

Chytila jsem Haye za zátylek, přitáhla si ho blíž a následně políbila. Udělal jsem to tak rychle, že jsem překvapila sama sebe. Vlastně to gesto mě také celkem překvapilo. Neplánovala jsem to.

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat