,,Takže...nechceš mi něco říct?"žduchla jsem ramenem do Mii. Šli jsme zrovna k tomu známému nápisu "Hollywood" na kopci.
Tázaná na mě hodila nechápavý výraz, který jsem ale znala. Bylo to jen maskování.
,,Mio, vyklop to."
Věděla jsem, že pokud se mi nesvěří teď, někdy mi to řekne. Říkaly jsme i navzájem snad vše a všechna tajemství jedné byla i druhé. Taky proto věděla o tomhle výletě jako první a letěla do LA se mnou.
,,Jak myslíš,"pokrčila jsem rameny a přemýšlela co udělat, aby mi to pověděla. ,,Ale všimla jsem si, jak po Jackovi koukáš."
S posledním slovem jsem přešla k Hayovi a Camovi, abych nechala Miu trošku přemýšlet. Nějak jsem tušila, jaký měla výraz, když jsem od ní odcházela.
,,Proč se Mia teď tvářila tak divně?"zvedl Hay obočí.
,,Něco jsme řešily,"pokrčila jsem rameny a jejich zvědavé výrazy jsem neřešila.
,,Třeba co je mezi ní a Jackem?"
Cukla jsem sebou leknutím a mírně vyděšeně se podívala na JackaJ, který se u nás z ničeho nic zjevil.
,,Co je? Tváříš se, jako bys viděla ducha."
,,Taky že jo,"protočila jsem nad ním očima.
Hay a Cam se chvíli tvářili nechápavě. Nejspíš neměli tušení, co jsme měli na mysli. Aspoň zprvu...
,,Počkat, počkat, počkat...to jakože G má něco s její kámoškou?"začal Cam. ,,Ne, že by nebyla sexy, to ne, právě naopak-"
,,Brzy, Came, nepotřebuju vědět, co se děje v tvých mokrých snech. Fakt ne, díky."
Svými slovy jsem si asi podepsala ortel smrti..
ČTEŠ
Meeting with MGCN b. [FF]
FanfictionSetkání Nicol s klukama z MAGCONu Pokračování Texting with MGCN b.