12

1.1K 39 8
                                    

Dalšího rána, když jsem zapla mobil, jsem zjistila, že mi máma psala. Byly to jen takové typické zprávy. Ptala se, jak se nám tu líbí, že mám poslat fotky a podobně.

Poslala jsme jí tedy nějaké fotky LA a moře a k tomu jí napsala, že jsme v pohodě a že se nemusí bát. Přeci mi bylo už sedmnáct. 

,,Kdo ti psal?"zajímalo Miu, která se zrovna probudila.

,,Moje mamka. Pozdravuje tě."

,,Oh, doufám, že se po mně ta moje neshání,"zasmála se Mia po mé odpovědi a natáhla se pro mobil, aby si zkontrolovala zprávy. ,,Ježiš."

Zasmála jsem se její reakci: ,,Kdo ti z té tvé malinké rodinky psal?"

,,No, aspoň, že ten pes ne."

Mia měla starostlivého bratr a patrně jí psali i rodiče. Ještě aby ne, když jsme byly kilometry daleko a ještě v Los Angeles! Takový krásný a známý město.

,,Zajímalo by mě, co budem dělat dneska,"zamyslela jsem se nahlas. ,,Půjdu se najíst. Třeba tam někoho potkám."

Mia jen nepřítomně přikývla a dál se smála na obrazovku svého mobilu. Patrně si s bratrem psala nějaké velice vtipné věci. 

V kuchyni jsem podle mého očekávání někoho potkala - JackaJ, Nashe a Haye. Všichni tři snídali a o něčem si povídali. 

,,Brý ráno, hoši,"pozdravila jsem, čímž jsem přitáhla jejich pozornost. JackJ něco nesrozumitelně zamumlal s plnou pusou, což měl být patrně pozdrav. ,,Co máte na dnešek v plánu?"

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat