25

807 27 3
                                    

,,Můžu se přidat?"ozvalo se nade mnou.

Zvedla jsem hlavu a otočila ji na Haye, který stál u mě s rukama v kapsách. Usmála jsem se na něj a přitom souhlasně přikývla.

Oba jsme tam mlčky seděli, dokud slunce nezapadlo. Jakmile se tak stalo, Hay vstal a nabídl mi ruku, kterou jsem přijmula a za jeho pomoci se také postavila.

,,Neprojdem se?"kývnul na pláž za sebou, kam jsem následně přemístila pohled.

Nakonec jsem však trochu pochybně přikývla: ,,Dobře."

Hay se usmál a následně jsme se rozešli podél vody po pláži dál od hluku a celé té párty.

Nějakou chvíli jsme byli opět ticho, při čemž šlo slyšet jen téměř klidné moře a vzdálený hluk nočního města. Pro mě to bylo ale krapet nepříjemné ticho.

,,Uhm...Nicol, poslyš."

Když Hay promluvil, zvědavě jsem na něj koukla. Světla moc nebylo, takže jsem neviděla, jeho výraz, který měl, za to jsem ale cítila to zhoustnutí atmosféry.

,,No?"

,,Nevím, jak to říct,.."

V mé hlavě začalo blikat varovné světýlko. Než stihl říct další slova, v mysli se mi vybavila vzpomínka na obrázek, který jsem jsem viděla onehdy před spaním.

,,... každopádně - mám tě rád."

A opět nastalo mlčení. Ne na dlouho, jelikož jsem se rozhodla taky něco říct, i když tento náš rozhovor byl snad více než trapný.

,,Já tě mám taky ráda, Hayi."

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat