23

787 24 7
                                    

,,Kde ses schovávala?"vybafla na mě Mia na chodbě. Patrně už s Jackem dokecala.

Její otázku jsem obešla svou: ,,Tak co?"

Miiny oči se rozzářily: ,,Zkusíme to spolu."

S úsměvem jsem přikývla a zamířila zpět za ostatními. Doufala jsem, že JackJ už zapomněl, na co se mě ptal. A taky jsem se modlila, aby zase nezačala Mia. 

,,Nic, počkej,"zastavila mě ještě. Tázavě jsem se na ni koukla, po čemž moje kamarádka pokračovala:

,,Kterej se ti teda líbí? Hm? Na nikoho od nás jsi tak nekoukala.....nebo jsi snad"Mia se zarazila, a pak zakroutila hlavou: ,,Po holkách jsi nikdy nekoukala."

,,Brzdi, brzdi...ne lesba nejsem,..teda pokud vím."

Mia se nadechla, že ještě něco řekne, ale já ji rychle přerušila: ,,Nech mě trochu vydechnout. Prosím."

,,Jasně, ale moc dlouho už tu nebudem,"ozvala se ještě za mnou.

Proč na mě tak naléhá??

Jasně, já nedělám nic jiného, ale to je jiný...oni se chovali už tak jako pár, teď je to jen navíc offic narozdíl ode mě a...narozdíl ode mě a Miiné představy.

Hodila jsem náš rozhovor za hlavu a připojila se k ostatním. 

Byla pravda, že zanedlouho už se vracíme zpět do Portugalska. Ještě jsme tu měly nějaký ten čas, ale když si to přepočítám, moc to není. 

Meeting with MGCN b. [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat