,,Nevím, o čem mluvíš. Jen se spolu bavíme."
To jsem si mohla myslet. Ne, počkat - já to říkala.
,,Seš si tím jistá?"zvedla jsem pochybně obočí.
,,Kam tím míříš?"Mia se mírně zamračila a čekala na mou odpověď.
Pokrčila jsem rameny: ,,Ty vaše pohledy a tak...Dáte se dohromady?"
,,Asi tak jako ty a Hay."
Kdybych v tu chvíli, co ty slova vyslovila, něco pila, asi bych se udusila.
,,Cože?"nechápavě jsem na Miu civěla. O ničem takovém jsem nevěděla...ale rozhodně jsem se na nikoho z klků nedívala tak, jako ona na JackaG.
,,Ty sis to asi ani neuvědomila, že?"
Fakt teď odbíhá od tématu Ona a JackG? Tss...
,,Tak jo, uděláme kompromis - ty mi řekneš o vás dvou a já pak na oplátku řeknu to, co chceš slyšet, platí?"navrhla jsem s povzdechem. Můj návrh zafungoval. Jaký štěstí.
Mia se opřela o čelo postele a já vedle ní, zatímco ona se tvářila, že přemýšlela, kde by měla začít.
,,No, trochu se spolu bavíme a docela si rozumíme."
,,A dál..?"
Mia se zatvářila jako takový ty puberťačky ve filmech a pak si hraně povzdechla: ,,No a líbí se mi."
,,A ty jemu. Tak proč do toho neskočíte?"
,,Já ti nevím...."
Zvednutím ruky jsem ji zastavila: ,,Ne ne ne, příště si s ním promluvíš."
,,To zní fakt blbě,"moje nejlepší kamarádka na mě hodila nevraždivý pohled.
Tohle bude nadlouho..
ČTEŠ
Meeting with MGCN b. [FF]
FanfictionSetkání Nicol s klukama z MAGCONu Pokračování Texting with MGCN b.