"Jeg har ikke nogen gruppe?!" udbryder jeg. Mr. Backlo går over til tavlen. "Jeg må have glemt dig! Du går bare hen til Lucas og Jake" siger han. Yay! Jeg løber over til dem. "Kostumer ligger ved jeres arbejdsplads. Af sted!" siger Mr. Backlo og alle løber hen til stederne, bortset fra os, der går. Jeg går bare efter dem og ender på vores kæmpe bibliotek. Der ligger en hel masse tøj på et bord. Jeg kigger rundt da jeg hører stemmer fra gangen. Oh fuck. Hayes og hans gruppe skal også være her. Det vil sige, Hayes, Ian og James. Nej. Godt! Så kan jeg få det ordnet.
*
Mig og Hayes fik slet ikke snakket, og hele skoledagen er endda slut?! Mig og Lucas vil gå en tur i parken. Vi når til 'Det forladte kvarter'. Det hedder det, fordi der ligger ét forladt højt højhus. "Jamen halløjsa!" lyder Matt's stemme bag os. "LAD OS NU VÆRE!" skriger jeg og går hurtigere. "Jeg fik aldrig det kys!" griner Matt. "På 1, løber vi mod det forladte hus!" hvisker jeg til Lucas. Han nikker. "3" hvisker jeg. "2" hvisker han. "1!" råber jeg og vi begynder at løbe mod huset, men det gør drengene så desværre også...
*
Vi når helt til toppen, da vi ser Matt's hue. De har, på en eller anden måde, fået samlet 7 drenge mere?! De omringer os hurtigt. "Hvad nu?!" mumler jeg. "Hop" siger Lucas roligt. "ER DU SINDSYG?! DET TØR JEG IKKE!" råber jeg med sammenbidte tænder. Jeg kigger ned, og ham drengen står der... igen. Min fod glider, og jeg tager fat i Lucas, som river mig op igen. "Vi hopper sammen. Hvis vi dør, dør vi sammen!" hvisker Lucas. "Som om det gør mig mere rolig!" hvisler jeg. "Hop nu bare! I slipper for os, vi slipper for jer, alle glade!" griner Zack. Det, sagde, han, bare, ikke! "Nu" mumler jeg, og vi hopper.
*
Øjeblikket jeg hopper, rammer tanken mig. Der er sne. Meget. Nok til at vi rammer blødt nok, til ikke at dø. Men det stykke vi falder. Vi flyver. Jeg tager Lucas's hånd. Luften der glider gennem mit hår. Luften mod mit ansigt. Smukt...
*
Bump. Vi lander blødt i sneen. Jeg griner. Det var da meget sjovt:D. "Skylar, Lucas, er i okay?! Undskyld!" siger Zack. "HVOR VAR DET BARE SJOVT!" råber jeg grinende. Matt hjælper mig op og Zack hjælper Lucas op.
*
Drengene er gået for to minutter siden, de holdt en foredrag om hvor kede af det de var. Lucas kysser mig. Uha! Hey... LUCAS KYSSEDE MIG! "Fordi vi overlevede" siger han.
~
De. Kys. Se. De! ÖÖÖ OH MY GOOOD! Længere kapitel i morgen.
BẠN ĐANG ĐỌC
Santa Baby
Lãng mạn{{Urealistisk}} {{Inspireret meget af Tidsrejsen}} //Love •Noun• \ˈləv\ : a feeling of strong or constant affection for a person : attraction that includes sexual desire : the strong affection felt by people who have a romantic relationship : a per...