17. december

131 7 0
                                    

Jeg fik ikke lukket et øje i nat. Dixie Fontana fra fucking fremtiden er lun på mig! Jeg trækker i en hurtig sweater og nogle bukser mens jeg kigger rundt. Jeg er vist den første oppe. Jeg beslutter mig for at stalke, jeg mener kigge på, drengene mens de sover. Fuck hvor lyder jeg klam... Jeg lister hen, men støder ind i en. Dixie. "Dixie..." hilser jeg. "Skylar..." hilser han. Der er lidt akavet stilhed indtil jeg ikke kan holde det ud. "Undskyld jeg udspionerede dig..." mumler jeg. "Hørte du... Du ved" spørger han og jeg nikker stille.

"Skylar Wendell. Du er fandme for meget" griner han.

"Det er mit image" griner jeg.

"Hvorfor gjorde du det?!"

"Jeg ville snakke med dig"

"Så sig det!"

"Undskyld... Jeg-" mere når jeg ikke at sige før Dixie krammer mig. Dixie krammer mig. Woow... Dixie trækker sig lidt væk, og af en eller anden grund beder mit indre om mere? Et kram, men stadig! "Du er anderledes, Skylar Wendell. Du er dig selv" hvisker Dixie. "Sådan er jeg" smiler jeg. "VIL I BARE STÅ DER, ELLER SKAL I HAVE TØJ PÅ TIL LØBET?!" råber Nico. "Jeg skal nok skifte" griner jeg og går mod hytten.

"Hvor har du været Skylar?!" spørger Sarah da jeg kommer ind ad døren. "Dixie" griner jeg. "Uuuh. Hvad skete der?" spørger Melaney. Melaney er faktisk blevet sød! "Vi krammede" mumler jeg. Alle pigerne skriger. "Så dit juleønske gik i opfyldelse?" spørger Sarah. Jeg ryster på hovedet og går hen for at skifte til noget mere aktivt tøj. "Det var jo bare et kram..." siger jeg. "Livret" tjekker Sarah.

"BBQ kylling"

"Højde"

"Jeg er 1.74. Han er cirka 8 centimeter højere. 1.82"

"Største hemmelighed"

"Kan og må jeg ikke sige" slutter jeg. "Du er virkelig besat af ham. Han er vild med dig. Du er vild med ham. I er seriøst skabt for hinanden!" hviner Melaney.

"Troy, Skylar og Nico. I er et hold" råber Mrs. Roughy og vi får et papir man kan svare på og løber.

Vi mangler en post, men... vi er faret fucking vild... "Det er fandme for meget, det her!" siger jeg og sætter mig på en træstamme. "Hvorfor tænkte de ikke på et kort?!" vrisser Nico. Vi er allesammen surmuler når vi er trætte, og vi er godt trætte af det her. "Vi dør allesammen" vrisser jeg. Nico og Troy sætter sig på to forskellige sten. "Hvorfor skulle de også lave et heldagsløb! Det er snart mørkt!" siger Troy højt. "Det ville måske være en ide at gå istedet for at vi sidder her!" mumler jeg. "Det var dig der satte dig først! Det er pisse koldt" snerrer Nico. Jeg stiller mig op og begynder at gå. Drengene bliver siddende. "Kommer i eller hvad?!" spørger jeg.

"Jeg kan se ild!" hviner Troy som en tøs. Men rigtigt nok. Der er et bål. Måske en kilometer væk... Man kan kun lige skimte ilden... "Væk mig når det slukker" mumler jeg. Pludselig bryder drengene ud i grin. "Hvad er det der er så sjovt?!" vrisser jeg. "Dit hår" griner drengene. Jeg mærker. Rigtigt nok. Det er mega rodet. Så griner jeg os. "I ser sku heller ikke for godt ud" griner jeg. Vi har alle tre mudder og sne over det hele og vores hår er rodet som ind i helvede. "Jeg tror vi er blevet skøre" griner Troy. Vi har på en eller anden måde fået os bevæget 500 meter længere. "Afsteeed!" siger jeg og løber mod ilden.

"Så er vi her!" siger Troy forpustet og alle personerne vender sig om. "Ej. Hvor. Pinligt..." mumler jeg. Det er drenge... på vores egen fucking alder. Nico griner og bakker bagud. "Undskyld... Forkert lejrbål" griner jeg. En dreng stiller sig op. "Bliv lige..." siger han. "Nej..." mumler Troy. Vi bakker stille bagud. "Tag dem" siger drengen. "Nej!" mumler jeg træt. De tager fat om os, og jeg er for trætte til at gøre andet end at følge med. "Hvad laver i her så sent?" spørger en dreng. Nico fortæller det hele. "Og hvorfor er pigen så træt" spørger en dreng. "Hun er en pige. Hun en Skylar. Hun savner Dixie" griner Troy. "Vel gør jeg ej!" vrisser jeg. "Vil i ikke lige have ordnet... det der..." spørger en anden og hentyder til vores hår. "Jo!" siger jeg højt. De giver mig en børste og jeg børster mit hår igennem. "Drenge, gør lige plads så hun kan ligge ned. Hun ser pænt syg ud" siger 'lederen' og der gøres plads på en træstamme. Lederen skubber mig derhen og ligger mig ned. "Hvad laver i så her?" spørger Troy. "Vi bor her" siger en dreng. Jeg ligger og lytter lidt før jeg falder i søvn.

Santa BabyWhere stories live. Discover now