Da vi når til skolen er der rød løber og Mr. Blacklo tager imod. "Hvor fiint" griner jeg. "Der står bordkort ved bordene" siger Blacklo og sender os ind. På vejen ind står drengen fra bussen ved en busk. "Hvem er han...." mumler jeg for mig selv. "Hvad?" spørger Lucas. "Øhm, ikke noget" griner jeg nervøst. Da vi når ind til bordet går vi rundt om bordet for at finde ud af hvor vi skal sidde. "SKYLAR!" lyder Melaney's stemme lidt fra mig. Åh nej, ikke hende. Jeg vender mig langsomt om, og da jeg er helt rundt står hun lige foran mig. "Søde" siger hun og trækker mig væk fra Lucas, som bare står og stirrer på mig der bliver revet væk. "Søde skat. Jeg kan se dig og Lucas har det rigtig dejligt sammen!" fniser hun. Ugh, gå væk med dig. "Jaer..." mumler jeg. "Men det er for sent, for jeg havde ham først. Bare giv op, han vil meget hellere have mig! Og som du nok ved, er jeg med i festudvalget, så jeg har sørget for at sætte dig heelt herovre" griner hun og skubber mig hen til den anden side af bordet. Hun peger på pladsen ved siden af Lucas, griner snobbet, rykker helt tæt op af Lucas, der sidder og stirrer på mig, og kigger så på mig. Jeg kigger surt på hende. Hvorfor lige mig?
Vi skal til at lege en eller anden leg hvor man skal lave grupper. Melaney har sat tæt op af Lucas hele frokosten, og jeg har sat med hendes veninde som har plapret løs om hendes kæreste... Melaney river Lucas op, men han skubber hende hårdt væk og råber, så man kan høre det hos mig: "JEG ER IKKE INTERESSERET!". Pewh... Han går hen til mig. "So" mumler han og krammer mig. "Hun prøvede fucking på at kysse ham!" siger Josh der kommer bag ham. "Josh, jeg tror du skal finde et hold!" siger Lucas og rykker med hovedet. Josh går og Lucas kysser mig. "Fordi du ikke blev sur og troede jeg hellere ville have hende" siger han. "Du behøves ikke sige grunde hver gang" griner jeg.
7. facking decembaar! Jeg elsker december! Og vi skal i svømmeren med hele klassen. Ingen andre end os. Og så er det fredag:3. Og hvor håber jeg at Melaney er syg... Jeg er klar og det banker på. Jeg løber ud og åbner. Nash står der. "Hvad laver du her?!" spørger jeg overrasket. "Hayes tvang mig" mumler han. "Tak for lort, og flyt dig så" mumler jeg. "Hayes har sagt du var vild med mig" siger han. Jeg vender mig hurtigt om. Hørte jeg rigtigt?! "HVAD SAGDE HAN?!" råber jeg. "Han sagde... Årh, det er ligemeget, Lucas kommer der, vi ses!" siger han hurtigt, tager hættetrøjen over hovedet og går hurtigt væk. "Nåh..." mumler jeg.*Vi er færdige med at klæde om til badetøj og Gud må være med mig idag, for Melaney er syg! Det er en kæmpe stor svømmehal. Jeg går hen til Lucas som står på den anden side og venter. "Sup!" griner jeg. Han går tættere på mig. "Lucaas, lad væær!" griner jeg. Han tager fat om mine arme og skubber mig i. "Det gjorde du bare ikke det der!" mumler jeg for mig selv under vandet. Jeg svømmer over til den anden side af kanten for at komme op på 7meter vippen. "DET TØR DU IKKE!" råber Lucas. "GØR JEG IKKE?!" råber jeg.
Det skal lige siges at jeg har gået til spring i 5 år, men jeg stoppede, så kan lave salto og alt muligt. Det er faktisk pænt sejt;D
"BEVIS DET! OG LAV SALTO!" råber Nicklas. Jeg hopper og laver dobbeltsalto, bare for at blære mig. "Fuck da dig!" siger Josh da jeg kommer over vandet. Jeg sprøjter vand på dem og kigger rundt. Alle pigerne står bare og hvisker. Jeg går hen til dem. "Ej skrid med dig, din våde hund!" mumler Haley, Melaney's 'BFF'. "Vi er i en svømmehal. Det er meningen man skal være våd!" siger Sarah. Tak for det. Der lyder plask bag os og efter lidt tid river en mig bagud. "FARVEEL" griner Sarah. Hun er sku alligevel sød, hende Sarah.
Vi er lige kommet hjem fra svømmehallen, og jeg skal bare være alene derhjemme imorgen. Kæft hvor bliver det hyggeligt;-D.
YOU ARE READING
Santa Baby
Romance{{Urealistisk}} {{Inspireret meget af Tidsrejsen}} //Love •Noun• \ˈləv\ : a feeling of strong or constant affection for a person : attraction that includes sexual desire : the strong affection felt by people who have a romantic relationship : a per...