3. Bölüm

3.5K 125 16
                                    

Multimedya-Baranın Arkadaşları Bora ve Kerem

~Keyifli Okumalar~

Bugün Pazar. Bugünü abimlerle ve Emirle geçirecektim.
Bize en yakın avmeye gidip sinemaya gidicektik sonrada yemek yiyecektik.

Avmye geldiğimizde direk sinama için bilet almaya gittik.

Berke Abim-Korku olucak o kadar.
Berk Abim-Aynen öyle korku izlicez"...Allah allah ya nie korku izliçez ya kokuyom ben of.
-Hayır be komedi izliçez.
Emir-Evet komedi izliçez
Berke Abim-Kes sesini korku izlicez o kdr"... Of ya korkuyomm neysem.

Film başlamıştı. Ve ben Emirden önce hemen Berke abimin yanını kaptım vede koluna yapıştım.
Berke Abim-Kangren olcam lan sal kolumu.
-Ya abii o kdr korku izlicez dediniz tamam dedik film sonuna kadar kolun benimdir hıh.

Sağ tarafımda bir yabancı erkek oturuyordu ama tanıdık geliyordu yüzünü çıkartamadım neysem. Sol yanımda Berke abim onun yanında Emir,Emirin yanında Berk abim oturuyordu.

Filmi izlerken bir anda zombiyi görüp çığlık attım.Herkes bana baktı bende o sırada Berke Abimin kolunu cimcikliyordum.Abim:
Berke Abim-Çok pardon..." dedi salondakilere.sonra bana dönüp."Salak mısın sen kızım ne bağrıyon" dedi
-Apii koktum da ondan bi anda zombi çıkınca şee oldu pardonn .

Yanımdaki adamın bakışlarını üzerimde hissettim bi an. Ona baktım ve oha Baran. Of ne işi var onun burda çabuk önüme döndüm.Kulağımda sıcak nefes hissettim ve döndüm tam dibimde Baranı gördüm.
-Yuh yani napıyorsun beğ"...dedim kısık sesle
Baran-Affettin mi beni dicektim...
-Hayırrrr...dedim ve abimgile söyleyerek sinamadan çıktım.

Eve gidiyordum.Arkamda birini hissettiöim döndüğümde Baranı gördüm tam birşey dicetimki kolumdan tutup arabasına bindirdi ve kapıyı kilitledi.
-Napıyorsun beğ ayı...Bana ters ters baktı ama cevap vermedi bende daha çok soru sormanın anlamı olmadığı için sustum.

Bir ormanlık alana gelmiştik.
-Ne işimiz var burda"
Baran-Çok fazla soru soruyorsun ufaklık sus ve yürü" ufaklık mı ben mi slk odun.Yürürken gözlerimin üzerinde el hissettim. Evt doğru hissettim çünkü baran gözümü kapatıyordu.
-Baran napyon ya.
Baran-Sus ve yönlendirdiğim gibi yürü...

Baran durduğunda bende durdum ve elini.gözlerimden çektii.

Ve de ne görüm şok oldum çok güzel yaa.Çimlerin üstünde piknik malzemelerii koymuş kek,börek,poğaça,meyve suyu..gibisinden ve çiçekli bir sofra sermiş yere çok güzell.

-Baran bunlar çok güzel de neden böyle şeyler yaptın."
Baran-Beni affetmen için böyle birşey yaptım ufaklık.dedi ufaklık demesine takmadan etrafın güzelliğine baktım. Acaba teşekkür etmem gerek mi nys sora ederimm

Yere oturup Baranın getirdiği şeyleri yiyorduk sonra Baran sahte bir öksürükle ona bakmamı sağladı ve hala bana bakyo üff konuşsana çocuk.
-Baran nediceksen de ne bakıyon öyle ya. dediğime güldü ve konuştu.
Baran-Yaptığım şey gerçekten kötüydü böyle olacağını bilmiyordum Bora adınada özür dilerim. Eee affedildim mi.
Düşünür gibi yaptım neyse affedim
-Çok şee ettin affedim baree. Güldü ve yemeğe devam ettik.

Arabadayken hiç birimiz konuşmamıştık. Abimgilde eve gidiyor olduğumu biliyorlardı ama eve gitmediğim için sinirlenmişlerdi Baranla oldığumu söylemedimm. Okuldan bir arkadaşımşa buluştum dedimm

Evime vardığımızda arabadan inerken Baran kolumu tuttu noldu dercsine baktım yüzüne
Baran-Bişi demen gerekmez mi acaba ufaklık.
-Bana ufaklık demeeye devam edersen demicem
Baran-Tamam ufaklık sustummm. Offf çekip Baranın gözüne baktım.
-Teşekkürler güzel gündüü.dedim
Baran-Rica ederim ufaklık kendine iyi bak iyi geceler.
-İyi geceler Baran deyip indim eve geçmeden gitmedi kapıya gerilince gitti tabi.

Eve gldim abimgil bana bakıp bakıp gülüyo hayır yani odamada çıkartmıolarr çıldırcamm
-Yeter ha ne gülüyonuz yaa
Emir-Öğrenirsin sonra. üffffff

Zil çaldı bakmaya gidecekken emir kolumu tutup gözlerimi kapattı

Kim geldi bilmiyorum gelen kişinin ardından 1 saat geçmişti hala odama çıkamamıştımm niye ama çok merak ettim artık.
-Abi artık odama gidebilirmiyim çok uykum geldi ya yeter hiçbirşeyde söylemiyorsunuz.
Berke Abim-İyi tamam çık ya gidince ne olduğunu öğrenirsin iyi geceler prenses.
Berk Abim-Aynen hadi çık artık iyi geceler.
Emir-Yürü git çenen durmadı zatenn iyi geçler.
-Kes lan sesini neyse iyi gecelr.

Odama çıkmadan mutfaktan su aldım ve merdivenlerden çıkmaya başladım.Odamdan sesler geliyordu korkmaya başladım ama çıkmaya devam eyyim

Kapının önüne geldim girip girmemek konusunda kararsız kaldım çünkü seslerde kesilmişti ve korkuyordum

İçeri girmemle karşımdaki kişiyi görmem şok oldum elimdeki bardak yere düştü resmen ve hala şoktayım...

~nehir~

Evet arkadaşlar acaba Ece su kimi gördüde böyle oldu?

Yeni bölüm yarın atmaya çalışacam

Umraım beğenmişsinizdir kitabıı

Görüşmek üzeree👋

Abilerim ve İkizimm (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin