Multimedya=Baran Yiğit
~keyifli okumalar~
Sabah uyandığım da saat 12:30'du. Bugün Cumartesi olduğu için okul yoktu. Birnevi de sevindim çünkü Baranı görmüyecektim. Uğraşmak istemiyordum onla.
Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Rutin işlerim halledip çıktım. Kızlarla buluşmayalı çok olmuştu onları arayıp buluşmayı düşünüyordum. Altıma mavi yırtık bir kot,üstüne de pek gözükmeyecek şekilde açık mavi çizgili bir tişort giydim. Saçlarım düzdü zaten kabardığı için düzleştirdim. Parlatıcı ve rimel sürüp aşşağı indim.
Abimgil çoktan uyanmıştı. Mutfakta deillerdi muhtemelen onlar kahvaltı etmişti. Salona geçip:
-"Günaydın hepinize"dedim.
Arda-"Günaydın sarı"dedi
Kuzey A-"Günaydın"dedi
Güney A-"Günaydın"dedi
Burak-"Günaydın güzelim"dedi."Aleynam kahvaltın hazır biz ettik geç et istersen"dedi.
-"Burakçım ben kızlarla epey oldu görüşmüyorum onlarla buluşup,onlarla etsem olmaz mı".
Burak-"Farketmez güzelim sor abinlere de".dedi
Abimgile baktım kafalarıyla onayladıklarında hepsini öpüp odama çıktım.Telefonu mu alıp çukulatam(Yağmur) aradım...
+Alo knk efendim.
-Günaydın Yamuy şey bugün buluşalım mı ben kahvaltı etmedim birlikte kahvalti edelim diyecektim. Simayı da arıcam şimdi.
+Olur knk nerde.
-m***** ***********e burda knk.
+Bize yakın. Benn giynip çıkarım hadi görüşürüz
-Görüşürükk.Sıradaki uğurböceğim(Simay)aradım...
+Ne var... Tam da ondan beklenicek bi cevap aptal.
-Sana da günaydın aptal.
+Haaa günaydın.
-Napıyon.
+Sen aramasaydın uyuyordum. İvet ne için aramıştım.
+m***** ***********e buraya gel kahvaltı edicez. Açım zaten Yağmurla konuştum o çıktı bile. Eğer geldiğim de seni görmessen döverim o yataktan kalkıp giyinmek için 10dk var. Hızlı ol çıkıyorum.
+Ney oa tm kpt... Yüzüme kapattı bittin sen.Çantamı alıp aşşağı indim."Abi ben giyorum ha."duymuşlardır heralde. Nike ayakkabılarımı ayağıma geçirip çıktım.
Kafeye geldiğimde. Yağmur da oradaydı hayret Simay da ordaydı. Yanlarına oturup.
-"Selam ayol".dedimm. Yağmur gülümseyerek.
Yağmur-"Sanada selam ayol."dedi bana gözünü kısıp bana bakan Simaya 'ne var'bakışı attım. Omuz silkti.
Simay-"Neyse sana da selam."diyebildiHepimizde kahvaltı ediyorduk biran pat diye Baranı söyleme gereği duydum ve;
-"Baran döndü. Benim okulumda. Aynı sınıftayız."direk pat die söyledim. Yağmur içtiği su boğazında kalmış olmalıki öksürmeye başladı. Sırtına vurduumm. İlk tepki Simay'dan olmuştu.
Simay="Ne diyorsun Aleyna nasıl."dedi
-"Bilmiyorum ve size söylemem gereken birşey daha var."
Yağmur-"Gine ne sakladın bizden acaba söyle." dedi. Onu umursamayıp anlatmaya başladım.-"Hatırlıyor musnuz dün hani ben birden bayıldım ya. Nedenide fazla heyecan ve sitres felanmış. Doktor öyle demişti. Benim birden bayılmam üzerine ben abimgile böcek gördüğüm için korktuğumu ve fazla sitreslendiğimi söyledim. Ama nedeni o değil. Beni Baran aradı gizli numaradan Aleyna dedi. Bende sordum bana inanıyor musun felan dedim. İnanıyorum özür dilerim dedi. Ben onla baya konuşmaya başladım o dinliyordu sadece ağlaya ağlaya konuşuyordum. En sonun da benim sana ihriyacım var dedim. Bayılmadan önce duyduğum son şey ise benimde sana ihtiyacım demesiydi. İşte sonra okulda karşılaştık. Şok oldum görünce. Ben hayatımda yeni bir sayfa açıcam ve içinde sen oluyacaksın dedim. O da banaa bizde baştan tanışırız dedi. Sonra elini uzatıp ben Baran dedi. Ben ne kadar olmuyacak öyle bişey dediysemde dinlemedi. Bozma dedi bende mecburen şee ettim. İvit böyle oldu." aralıksız konuştuğum için derin bir oh çektim. Kızlara baktığımda malmal bakıyorlardı anlaşılan onlarda olayın şokundalardı
Simay-"Ay dur hazmedemedim şimdi."
Yağmur-"Aynen öyle dur bekle toporlanmam lazım."Aradan 5dk geçtikten sonra konuşmaya başladılar.
Yağmur-"Ay ohaaaa lan nolmuş böyle Barana bak sen."
Simay-"Aynen ya nolmuş böyle."
-"Valla kafam çok karışık soru sormayın kızlar" bu kadar şeye katlanamıyacağım için soru sormadılar.Baya oturup konuştuktan sonra kalktık. Yolda yürüyordum. Ve yanıma bir araba yaklaştı. Kim diye baktığım da Baranı görmek son isteyebileceğim birşeydi.
Baran-"Selam arkadaşım atla bırakim seni."dedi aptalll
-"Defolur musun arkadaşım?"dedim.
Baran-Malesef onu yapamam. Kalbini tekrar kazanmam gereken bir kız varda."dedi. İstemsizce ona baktım. Göz kırptı bana. Ahah napıcam onla ya. Bir of çekip konuşmaya başladım.
-"Barancım o kızın her kimse seni affetmesi biraz zordur ya. Kalbi çok kötü kırılmıştır o kız. Uğraşma bence."dedim Arabayla hala ilerlemeye devam ederken konuştu.
Baran-"Aleynacım ben o kırık parçaları tamir ederim. Ve de emin ol bırakmıcam uğraşıcam görürsün"dedi.
-"Peki o zaman dene ve gör hodri meydan canım"deyip göz kırptım ve apartmandan içeri girdim.Lan konuşa konuşa apartmana kadar gelmişiz he. Kesin şuan sinirden kuduruyordur. Kurdursun nasıl beni süründürdüyse kendi de sürünecek. Affetmem kolay olmayacak görsün bakalım Aleyna Demir ona ne yapıyor...
~Nehir~
Bir bölüm sonundan hepinize merhabaa. Aslında çok gecikmeyecekti. Yarısını yazıp taslağa kaydettiğim için gecikti ve şimdi de hepsini tamamladımm.
Sizce Baran Aleyna affetsin diye ne yapar?
Peki Aleyna Baranı süründireceğini söyledi o napar?
Cevap olarak yorumlara yazabilirsinizz..
EVET ARKADAŞLAR LÜTFEN BU BÖLÜMÜ OYLAYIP TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN!(ŞUANLIK TAKİPLERE GERİ DÖNÜŞ YAPIYORUM BİLGİNİZE)