8. Bölüm

1.7K 73 16
                                    

Multimedya=Baran ve Aleyna(bu iki karakteri değiştirmek istedim)

~Keyifli Okumalar~

Mezuniyetten 2 hafta geçmişti Baranla ve kızlarla baya konuşmuş buluşmuştuk.

Dün hepimiz buluştuğumuzda Bora,Çağtay kızlar Baran da vardı ve karar aldık ailelerimizden izin alıp hep birlikte tatile gidicektikk...

Dün eve geldikten sonra abimgille konuştum zor izin aldım ama verdi sonunda sabah erkenden çıkıcaktık Baran beni almaya gelicekti Bora Simayı alıcaktı Emir de Yağmuru kızların itiraz ediceğini düşünmüştüm ama hiç bişi demediler... Fazla yorulmuştum ışığı kapatıp uyudum.

〰〰

Sabah gözlerimi açtığımda 09:30'du. 1 hafta kalıcağımız için ona göre dün valizi hazırlamıştım ve rahattım sabah uğraşamazdım.

Kalkıp lavobaya gidip rutin işlerimi halledim çıktım. Hava fazla sıca oldupu için siyah bir kot şort ve yarım ssiyah bir t-shırt giymiştim. Makyaj masamdan hafif.bi parlatıcı ve rimel ve alnımda olan lanet sivilceler için fondaten sürfüm saçım kabardıpı için düzleştirip açık bıraktım valizimi alıp aşşağı indim.

Hrpsi aşşağıdaydı yanlarına gidip."Günaydın" dedimmm.

Kuzey-Günaydın canım hazır mısın.
-Hazırımm.dedim
Burak-Bak orda sana yan gözle bakan biri olursa bas tekmeyi öğrettiğim gibi tamam mı koçum.dedi göz devirip
-Burakçım yanımızda 3 erkek olucak içlerindekinden biride SEVGİLİM.dedim

Kahvaltı bittiğinde kaldırmaya yardım edip salona geçip Baranı bekleme başlafım...

Korna sesi geldiğinde Baranın gelmiş olduğunu anlayıp kalktım Kuzeyle,Güneyle,Burakla,Ardayla vedalaşıp aşşağı indimm.

Baran karizmasıyla arabasına yaslanmış beni bekliyordu oldukça spor ve mükemmrl gözülüyordu insafsız.

Yanına gidip sarıldımm. "Selamm"dedim.
Baran-Selam güzelim.deyip arabaya bindik

Yol boyunca ikimizde konuşmamıştık. Ben o konuşmıyor diye konuşmadım bir soğuktu sanki eski sıcaklığı yoktu. Anlam veremediğim tavrıına katlanmak istemediğim için uyudum.

Uyandığımda çok güzel bir odadaydım. Koltukta Simay oturmuş telefonuyla oynuyordu. Defnede gözleri açık sadece uyanıyordu.Simy uyandığımı görüp:

Simay- Tünaydın uykucu.dedi.
-Tünaydın.dedim. sesimi duyan drfnr bakışlarını bana çevirip.
Yağmur-Tünaydınnn.dedi onada gülmüştüm.

Barangilin nerde olduklarını sorduğumda işleri olduğunu söyleyip gitmişler.

-Öhöm kızlar.
Yağmur-Ne
Simay-Ne demişlerdi. Kaba şryler nolıcak fkmsma
-Baran bana bi soğuk davranıyor bana baktığın gözlerindreki sevgiyi göremiyorum. Yol boyunca ne bana baktı ne de konuştu.dedim.
Yağmur- Allah Allah nolmuş ki
Simay-Hakkatten nolmuş acaba
-Bilemiyorum artık gelsin de konuşıcam dedim,

〰〰

Kızlar uyumuştu. Ben uyuduğum için uyuyamamıştım Bora ve Emir gelmişti ama Baran yoktu. İşi olduğunu söyleyip erken ayrılmış yanlsrından.

Evi incelrdipğimde Baranın telefınunu buldum muhtemelen unutmuştu. İçimrn tlfona bak isteğinden kurtulamıyordum.

Duramayıp tlfonu açtım. Nomalde şifre tanıştığımız tarihti bana söylemişti. Ama şuan açılmıyodu baya bi tuhafıma gitmişti.

Abilerim ve İkizimm (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin