16. Bölüm

835 40 2
                                    

~1 Hafta Sonra~

O güzel günden 1hafta geçti. Acele olsada Baran direk istmeme olsun dediği için gelip beni isticekler.

En acı soruya gelelim. Kimden istiyecekler? Annem'den Babam'dan istemelerini ne kadar istesemde malesef her şey istemek ile olmuyor...

Bahsettiğim gibi Fransa'da yaşayan Anneannemden ve dedemden istiyecekler. İkisinden hiç bahsetmedim dimiii.

Aysel Çınar canım annennem ve Fatih Çınar canım dedem. Evet bu kadar bilseniz yeter.

Yağmurun bağırmasıyla ayağa fırladım.

"Lan salak Aleyna mal mal oturuyorsun kalkıp hazırlansana gerizekalı"

"Ay tamam be ne bağrıyorsun ya"

Hemen banyoya girip duş aldım duştan çıktıktan sonra kızların gittiğini gördüm muhtemelen onlarda hazırlanmaya gitmiştir.

İtemede giyiceğim elbiseye hayranlıkla bakıyordum hemen alıp giydim bordo ve çok kısa olmayan bir elbiseydi(multide var)

Makyaj masamın yanına gelip hafif siyah bir göz makyajı yapıp bordo rujumu sürdüm. Saçımıda düzleştrmiştim. İsteme olduğu için kuaföre gerek duymamıştım. Bordo topuklu ayakkabılarımı giyip aynada kendime baktım. Kendimi incelerkek odamın kapısı çaldı.

"Gel" dedim ve içeri Güney Abim Kuzey Abim ve Arda girdi. Arda:

"Sen ne ara büyüdünde seni istemeye geliyorlar ya" Arda yanıma yaklaştı ve sarıldı "seni çok seviyorum ikiz"

"Bende ikiz bende" dedim ve ondan ayrıldım. Güney Abim

"Senin gibi bir cadıyı istiyeceklerini bilmezdim gel buraya" dedi kendine çekti beni ona sarılırken konuştum;

"Ayıp abi ne cadılığımı gördün" dedim ve ondn ayrıldım. Kuzey A.

"Kız bücür büyüdün mü len sen gel bakim" kocaman sarıldım hemen arda da sarıldı ve abim de geldi

"Sizi çok seviyorum"

"Bizde seni"

"Neyse hadi sende in aşşağı Yağmur, Simay, Bora, Emir, Melis(unutanlar için Güneyin sevgilisi ve onlar evlendiler) , Burak(Kuzey,Güney,Aleyna,Arda'nın çocukluk arkadaşlrı)
Sude(Burağın nişanlısı), Nil(Arda'nın nişanlısı)hepsi geldi birazdan seninkilerde gelir.

"Tamam abi inin siz geliyorum"

Son rutuşları yapıp aşşağı indim. Tam zamanında inmişim çünki zil çaldı.

Hemen kapıyı açtım. Baran elinde çiçek çukalataları bana uzattı.

"Hoşgeldiniz buyrun" Baranın ailesi geçince Baran geçmeden önce kulağıma yaklaştı.

"Çok güzel olmuşsun" onun yanağından öpüp

"Sende fena sayılmassın" Baran göz devirip içeri girdi.

Baranın ailesi anneannem ve dedemle konuşmaya başlayınca bende kahveler için mutfağa girdim. Hemen arkama Yağmur,Simay,Melis,Nil,Sude gelişti.

Melis yengeciim;

"Nası içtiklerini sordun mu kız?"

"Yo sormadım sorim mi?"

"Kızım salak mısın? Heralde sorcan hadi git"

Salondan içeri girdiğimde Baran sıkılmış bir şekilde konuşnaları dinliyordu gözleri bana döndüğün gülümsedim.

"Ben şey sorucaktım. Kahvelerinizi nasıl alırsınız?"

"Sade alarız biz kızım" Barana son bir bakış atıp mutfağa geri döndüm. Kızlar fincanları hazırlamış tepsiye yerleştirmiş bekliyorlardı...

Kahveler olunca herkesin bardağına dökmüştüm tam Baranınkine dolduracakken Simay elimi tuttum ona 'ne oldu' bakışı attım.

"Kanka sen harbi malsın. Yağmur şurdaki tuzu ve acı pulbiberini getir hele" Yağmur elindekileri simaya verdiğinde. Simay bir yemek kaşışı tuz atıp çok azda(!) pulbiber atıp karıştırıp dökmüştü.

"Fazla olmadımı"

"Az bile neyse konuşmayı bırak ve kahveleri dökmeden güzelce götür."

Tepsiyi alıp içeri geçtim herkese dağıtıp en son Baran verip köşeye geçtim. Kızların hepsi Barana bakıyordu. Kahveden bir yudum alıp yüzü renkten renge giren barana bakıp gülmemek için kendimi zor tuttum. Ama koçum kahveyi bitirmişti helal aslanım.

Baranın babası yani müstakbel babam (wodjaksj)ile kendime geldim.

"Eveet. Sebebi ziyaretimiz belli. Allahın Emri Peygamberin Kavliyle Kızınızı bu deli oğluma İstiyoruz"dedem söze girdi.

" Valla bizimki görmüş beğenmiş sevmiş bizede vermek düşer verdim gitti."(klişelikten ağlıyorum çaktırmayın Şlaosnala) hemen gidip Baranın anne ve babasının elini öptüm aynı zamanda Baranda dedem ve anneannemin elini öptü. Biz yüzükleri çoktan taktığımız için çok şey yapmadık.

~~~~~

Baran ve ailesi bir süre oturduktan sonra gitmişlerdi kızlar ve boragil beni tebrik edip onlarda gitmişlerdi Burak ve Sude de gitmişlerdi Nil bu gün bizde kalıyordu saat geç olduğu için herkes odasına çekilmişti. Derin düşünceler içindeyken telefonuma mesaj gelince irkildim.

Hahah tabiki de Baran'dan mesaj başka kimden olucaktı.

B- "Uyudun mu?"

"Hayır uyuyamadım sen?" böyle saçma mesaj mı olur aw yaa

B- "Uyudum ruhum yazdı sana wjsjah"

"Haha çok komik dalgınlığıma geldi bikerem"

B- "Tamam öyle olsun." telefonu tam kapatacakken bir mesaj daha geldi

B- "Bugün çok fazla güzeldin"dediği şeyle kaşlarımı çattım.

"Ne yani önceki günler çirkinmiydim"

B-"Ah bu sorular ah bu sorular" tam cevap yazıcakken başka birinden mesaj geldi. Çıkıp baktığımda Arda olduğunu gördüm.

A-"Niye çevrimiçisin" salakk

"Sanane lan. Beni mi takip ediyorsun"

A- "Yuo ne münasebet girdim seni aktif gördüm ondan."
A- "Yat zıbar hemen" gözlerimi devirdim.

"Tamam api emredersin"

A- "Aferin adam ol" çıldırıcam ya.

Tekrardan Baranın mesajlarına girdiğimde:

B- "Kime yazıyorsun ben varken"
B- "Niye bakıp cevap vermiyorsun"

"Sakin ol şampuan Ardayla yazışıyordum wkdkak"

B- "😒"

"Ne bu şimdi Ardayı mı kıskandın"

B- "Yoook yaa"

" neyse uyucam ben"

B- "İyi geceler o zaman. Seni seviyorum♥"

"İyi geceler. Bende seni çok💙"

~~~~~~~~

Sa. Napıyonuz ya. Aktifliğe geri dönüyorum. Rez alın yani😎

Neyse hemen bir bölüm yazdın ve bitti bende atim dedim daha fazla geciktirmeden.

Neyse umarım beğenirsiniz. Görüşürüzz✨




Abilerim ve İkizimm (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin