Multimedya=Ece Su'nun Yeni Arkadaşı Yağmur
~Keyifli Okumalar~
Gine bir okul sabahıyla yataktan kalktım banyoya gidip rutin işlerimi halledip çıktım.Bugün serbest gidicektim okul forması giymek istemiyordum.Acaba Baran olcak odun bana ne yapacaktı nys düşünmeyip aşşağı indim.Her sofradaydı.
-Günaydınlarrrrrr.diye bağırdım.
Emir-Ne bağrıyorsun kızım ya duyuyoruz senii
Berk Abim-Güzelim o t-shrt'ün(doğrumunyazdım bilmiyom neyse)yarısı nerde ve neden okul forması giyilmedi.
-Abi 1.si çokta kısa deil ve bu tamamı 2.si de bugün serbest gitmek istedimm.
Berke Abim-Tamam hadi otur bişeyler ye.dedi birkaç bişi atıştırdıktan sonra gitmek için odamdan çantamı aldım....
Emirle yürüyorduk yolda acaba Emire anlatsam mı şu öküz Baranı diye düşünüyordum.Ama söylersem odun beter şekilde dövülürdü gine insafımm var ya ah ahh...
Sınıfa çıkıp sıramıza geçtik Baran henüz gelmemişti babasının okulu ne de olsa ben olsam hiç gelmem ama bu çocuk salak yanii.
3. Derse geldiğimizde yeni arkdşm ile kantine indik.Gözdeyi çok özledim konuşuyoruz ve bana süprizi olduğunu söyledi ama ne bilemiorumm.
Yeni arkadaşımın adı Yağmurmuş iyi kız yani sevdim kantinde oturmuş çay içiyorduk birden herkesin bakışları okulun kapısına döndü bende bakamm dedim.
Evett gelmiş meşhur Baran ve tayfası Baran bana bakıyordu 'ne var' dercesine salladım başımı oda arka tarafa gelmemi işaret etti korktum mu hayır tabiki.
-Yağmurr canım ben hemen geliyorum sen sınıdfa çık istersen sınıfta görüşürüz.
Yağmur-Tamam canım görüşürüz.dedi ve sınıfa çıktı zaten ders zilide çalmıştı ama ne olduğunu görmeden derse gitmiyecektim.Arka bahçeye ilerlemeye başladım geldiğimde karşımda Baran vardı öhöm yakışıklı ama bir o kdr salak odun öküz yani of bu taştan böyle karakter çıkması şaşırtıyo beni ya.
-Evet ne var.dedim.
Baran-Sana dedim ki bana sesini yükseltme bana atar yapma sonunda zararlı çıkaraın dedim.Ama sen ufaklk dinlemedin beni bu okulda kimse bana karşı çıkamaz ama sen çıktın bunun beddeli olmasın mı" dedii.Aww tırstım birazçık neyse korktuğumu belli etmeyem hemen ne korkucam beğh.-Eee ne yapacaksn öldürecek misin,dövdürecek misin ama şunuda unutmakii ben bu okuldaki senden korkan salaklardan değilim unutma bunu.
Baran-Haddini aşıyorsun ne yapacağımı şimdi görürsün.Baran söyledikten sonra arkama bakmam için bana kafasıyla işaret yaptı.
Arkama bakmak için döndüm sonra Baranın tayfasını gördüm ve elindeki yumartaları ahh hayır lütfen böyle bişi olmasın.
Birden tüm yumurtaları bana attılar başım çok acıyordu fark etmeden gözümden yaş düştü ve daha fazla ve birtane ayının teki bana tokat attı.Hemde erkek daha fazla dayanamadım gözüm karardı ve karanlık.
...
Gözümü açtığımda beyaz tavanı gördüm başım çok ağrıyordu.Ve de muhtemelen hastanedeydim ve evt hastanedeyim yanımdaki koltukta Emir vardı tlfonuyla uğraştığı için beni görmemişti.-Emir.diyebildim sadece.Emir hemen bana baktı.
Emir-Uyandın mı birtanem iyimisin.
-Başım çok ağrıyor.
Emir-Biliyorum kuzum sana kimin ne yaptığınıda ama Berk'in tayfası bir güzel benzetti onlara.
-Tamam ne zaman çıkıcaz.
Emir-Çıkış işlerini yapmaya Berke Abim gitti sende hadi kalk yavaş yavaş kuzuş.Başımı onaylar gibi salladım...
Eve gelmemizin üzerinden 2 saat geçmişti ben eve gelir gelmez duş alıp yatmıştım.Uyandığımda saat baya geçti muhtemelen Abilerim ve Emir yatmıştı.
Telefonumun titremesiyle elime aldım instadan mesaj gelmişti hemde Barandan çok sinirliyim şuan ama ne yazdığını merak ediyorum.
xbaranyiğitx-"Özür dilerim Ece Su iyi geceler."yazmıştı oaa özür mü diledi bu odun pehh hiçbirşey yazmayıp görüldü attım.Ve uykuma kaldığım yerden devam ettim.
...
BERK'den DEVAMDün Ece Suyu öyle görünce içim parçalandı ama benim tayfayla olanları öğrenip bir güzel benzettik onlara eve geldiğimizde Ece ztn yatmaya gitmişti bizde biraz oturup yatmıştık.
Sabaha telefonumun sesiyle uyandım.'Cemremm'arıyordu.
Şaşırmıştım sabah sabah erken aramasına neyse açtım.-Efendim aşkım
Cemre-Napıyorsun cnm
-Yatıyordum aşkm sen sabah kalkamazdın normalde şaşırdım bişey mi oldu.
Cemre-Yok cnm özledim seni sadece 1 hafta sonra Ankaradan dönücem İstanbula aşkm onu söyleyim dedim.
-Aşkımmm çok sevindim uçağın indiği an beni ara seni almaya gelirim ben.
Cemre-Tamam aşkm görüşürüz.
-Görüşürüz birtanem.dedim ve kapattık çok özlemiştim Cemremi alt tarafı 2 haftadır görüşemiyordum ama ayrı kalmak istemiyordum CemredenECE SU'dan DEVAM
Bugün tatildi çok mutluyum zaten pek kendime gelememiştim pijamacıklarımla aşşağı indin
Berk Abim şarkı söyleyerek kahvaltı hazırlıyordu ne bu neşe aq neysem noldu acep bi soram.
-Hayırdır abi ne bu neşe
Berk-Sanada günaydın fındık. Aww o bana fındık mı dedi nolyo lann.
-Günaydın abide noldu fındık fln diyon bana ne bu neşee yaw.
Berk-Cemrem 1 hafta sonra İstanbula dönüyorda." ha şimdi anladım offf ne cemreymiş arkidaş.
-Ay yengemi gelyo ne ka güzel ne ka.
Berk-Kes lan sesini gel kahvaltı hazırlamama yardım et. Bir off çekip kahvaltı hazırlamaya yardım ettim.....
Bugün Yağmurla avm ye gidcektik vedeee bugün Gözde de olcakkkk çok mutluyum beğh Gözde ve Yağmuru tanıştrıcam umarım anlaşırlar.Gözde bize gelmişti biirlikte avm ye gidçektiik
...
Baya bi alışveriş yaptıktan sonra yemek yemek için Burger Kıng e geldik Yağmurla Gözde çok iyi anlaşmışlardı.Yemek yiyorduk Yağmur bana eliyle sağ tarafı göterdi oa birde ne görüm Baran,Kerem,Bora birlikte otırmuş yemek yiyorlardı birden Baran gözleri beni buldu bir süre baktıktan sonra ilk gözlerimi kaçıran ben oldum.
Hepimiz eve dalıyorduk ben yolda yürürken arkamda birini hissettim korkmuştum arkamı bir döndğm karşımda baran vardı ben tam gidicekken kolumu tuttu.
Baran-Özür diledik ya ne bu atar.
-Özür dileyince acı geçmiyor baran bir kıza nasıl tokat atabilir o ayı arkadaşınn salak mısınız siz bak anlıma bak morarmış neden sizin yüzünüzden sebep sana bağırdım diye ya allah aşkına sal beni birdaha ne sen benle konuş nede ben senle. Deyip koşarak uzaklaştım gözlerim dolmuştu ama ağlamamıştmEve gelip abimleri ve emiri öpüp yattım...
~nehir~
Evet ballar umraım bölümü beğenmişsnizdirr ancak bu kadar yazabildim daha fazlada yazıcam öpüyorum sizii.