1. Bölüm

7.8K 185 41
                                    

Multimedya=Baran Yğit

Merhaba canlarım. Siz buraları okurken ben finale yaklaşmış bulunmaktayım. Bu benim ilk kitabım. Deneme amaçlı yazmak istedim. Baya saçmaladım kısacası cahilken yazılmış bir kitap. O yüzden yeni okuyucularım saçmalıklarıma katlanarak okuyun yorum yapıcaksanızda ona göre yapınn. Sizi seviyorum...

~Keyifli Okumalar~

Bu sabah kimse üstümde tepinerek uyandırmadığı için mutluyum.Bugün Emirle yeni kolejde ilk günümüz olucak.Hemen banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Okul forması etek olduğu için canım abilerim çok sorun yarattı neyse üstümü giyip saçımı tarayıp saldım ve aşşağı indim.

...

Merdivenlerden inerken bağırmaya başladım;
-"Abii Emirrrrr koşun."
Emir-"Noldu lan kim öldü naptın söylesene aptal."
Berke Abim-"Noluyor Ece Su?"
Berk Abim-"Ne oldu ya?"
-"Amma abarttınız he uyanın diye şey ettim."
Emir-"Ece bittin kızım sen gel lan buraya."

Emir bana doğru koşmaya başlayınca bende hemen odama kaçtım kapıyı kapattım Emir de bağrıyordu sesii kesildiğinde aşşağı indiğini anladım ve bende indim.
Hepsi odasında muhtemelen üstlerini giyiyorlardı.Kahvaltı hazırlayıp bekleme başladım.

...

Yeni kolejin önünde durduğumuzda
Emir-"Oha lan bune böyle."
-"Kolej Emircim."
Emir-"Vayy yemin et lan bilmiyorduk iyiki söyledin."Emiri takmayıp koleje baktım baya güzeldi. Emirle müdürün odasına gittik sınıfımız 12/B aynı sınıftayık gine ya kurtulamıcam mı ben bundan diye geçirdim içimden.Eski okulumdda Gözdemm vardı en yakın arkadaşımdı onu çok özlücemm acaba burdada arkadaşım olurmu diye düşünüp sınıfa ilerledik kapının önüne geldiğimizde Emir bana baktı.

-"Ne bakıyon lan."dedim
Emir-"Çalsana kapıyı kızım."
-"Ben niye çalıyorym ya sen çal."
Emir-"Ece çal şu kapıyı."diye bağırdı
-"Tamam be ne bağrıyorsun."

Emirle kısa bir tartışma sonunda kapıyı çalıp içeri girdik.
Herkes uzaylı görmüş gibi bakyo te allahım.
Öğretmen-"Siz yeni öğrencisiniz değil mi?"dedi
Emir-"Evet hocam."
Öğretmen-"Tanıtın kendinizi."Tonoton kondonozu:)msms
Öğretmen-"Tanıyalım sizi."diye tekrar etti
Emir-"Ben Emir Özdemir şu yanımdakinin ikiziyim."dedi dediğine göz devirdim.Şimdi tüm sınıf gine bana bakyo.
-Ben Ece Su Demir.dedim.kısa bi şekikde.
Öğretmen-Bende Melek Bağcı matematik öğretmeninizim.Hadi boş olan yerlere oturun.dedi Melekçim.Emir bi kızın yanına oturdu ters bi bakış atıp bende şu taş dediğim çocuğun yanına oturdumm...

...

En son derse geldiğimizde Emir çoktan bulmuştu arkadaş.
Bende mal gibi sırada oturuyordum. Baya yakışıklı taş gibi çocuk yanıma geldi.

Taş-"Selam yeni kız."
-"Ece Su"dedim.
Taş-"Ne?" öf bu çocuk kıt mı ne?
-"Adım diyorumm Ece Su diyorum yeni kız değil diyorum anlıyormusun."
Taş-"Bana bak ufaklı bir daha bana bağırma."Allah Allah
-"Bağırırsam ne yaparsın?"dedim bağırarak
Taş-"Bana bak bu oturduğun sıra okuduğun okul benim." dedi. Egon batsın.
-Yani
Odun-"Yanisi...her neyse".dedi

Nasılda sustu ama heh afrim böyle ol.neysem tabiki bunu yüzüne demedim laf şeysine girmek istemiyorum odunla adı Baran Yiğitmiş okulun adı da zaten YİĞİT KOLEJİYDİ çokta umrumda hıh.

...

Hele şükür eve gelmiştik banyo yapıp möhtöşöm pijamacıklarımı giyip oturma odaasına indim Berke Abim bi üzgündü sakinki ama nolddunu sormadım sıkmamak için.

....
BERKE'den DEVAM

Bugün işten atılmıştım.Canımı sıkmıştı bu sonuçta tek çalışan bendim anneannemde para gönderiyordu ama olsun Ece Su'nun istekleri bitmiyordu arkadaşlarıyla buluşuyodu bu bizi zora sokuyordu...Ece'nin bakışlarını üzerimde hissettim sanki üzgün olduğumu anlamış ama sormak istemiyor gibiydi ona bakıp içten bi gülümseme yolladım.

Ece Su-"Ben yatıyorum iyi geçler abişler ve ikiz"dedi.
-"İyi geceler prenses"dedim.
Emir-"İyi geceler aptal"
Berk-"iyi geceler sarı."
...
ECE SU'dan DEVAM

Abilerime iyi geceler diyip odama çıktım yatmadan bi instaya bakim dedim.1 istek vardı bi baktım odun bana istek atmış kabul etmedim. Dm den 1 tık sesi geldi mesaj bölümünü açtım.

xbaranyiğitx="kabul etsene lan isteğimi"...yazmıştı etmiyom lan napcan ya ben neden kendi kendime konuşuyom yazmak yerine neysemm
-Etmicemm lan napçann
xbaranyiğiyitx=Sen çok kaşındın küçük hanım yrn olacaklardan ben sorumlu deilim hadi yat zıbar".yazımıştı. Yaaa sen kimsin olm yarabbi boş insanlarla uğraşyom ya
-Ya olm sen kimsin ki aw napabilirsin en fazla hı boş insanlarla uğraşmıyorum hadi bye yazdım.hemen gördü ay yazmam için pusuda bekliyormuş köpekk.
xbaranyiğitx-Görürsün noluyo👋...

Korkmalımıyım hyr üf en fazla napar bağırır bende ona bağırırım kimsin la neyse sakin ol Ece üff akşam akşam sinirlerimi bozyo... Işıkları kapatıp yarını hayal edip uyudum...

~nehir~

Evett ballar umarım ilk bölümü beğenirsiniz yeni olduğum için böyle yazabildim desteklerseniz kendimi daha da çok geliştireceğimm.Biraz kısa kestim 2. Bölüm daha uzzun olcak

2. Bölüm belki yrn belki akşam gelirrr hepinizi öpüyorumm

Lütfen takip edinnn baybay👋👋

Abilerim ve İkizimm (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin