Multimedya=Baran Yiğit
Selamlar ben geldim.. Wattpad'e girdiğimde 700 olmuştuk çok mutluyum çok teşekkür ederimm hepinize...💝
~Keyifli Okumalar~
O mesajı atmam'dan 2 hafta geçmişti. Mesajı okumuştu ama yazmamıştı. Normalde engellerdi engellememişti bile.
Bende neredeyse 2 haftadır üniversiteye gitmiyordum aslında dondurmuştum binevi.
Evden adım dahi atmıyıordum kızlar beni çıkartmaya çalışıyordu ama istemiyordum çıkmak.
Abimgil ayrıldığımızı duyunca üzüldüler haklı olarakta kızdılar ama bana değil ikiimize de kızdılar.
Çok saçma bi kony üzerinde olduğumuda söylediler... Gerçelten de çok saçma... Biz çok farklı hayel etmiştik çok güzel hayeller kurmuştuk... Asla ayrılmayacaktık... Hatta evlenecektik o öyle demişti... Üniversiteye birlikte hazırlanacaktık... Herşeyi ama herşeyi bitlikte yapıcaktık... Hayellerimiz buydu.... Ve görünüşü şu ki hepsi bi HAYEL olarak kaldı...
1 Gün Sonra
Sabah gözlerimi açtığımda saat 12:10 du. Akşam fotoğraflarımıza bakmaktan uyuyamamıştım.
Kalkıp aynanın karşısına geçtiğimde kendimden iğrendim. Kızarmış ve şişmiş gözler. Solgun bi yüz. Berbat bi Aleyna...
Elimi yüzünü yıkayıp hiçö üstümü değişme zahmeti göstermeden zorda olsa aşşağı inmiştim. Kuzey Abim beni görünce gülümseyip:"Günaydın prenses"dedi... Bende zorda olsa birazcık gülümseyip hepsine günaydın dedim.
-Abi
Kuzey-Güney=Efendim.dediler. bu hal ne kadar komşk olsada gülmedim.
-Ben aç değilim de birazcık yürüyüş yapabilirmiyim.dedim
Kuzey A- olmaz sen hiç aç değilsin zaten hiçbirşey yemiyorsun birşeyler ye bari.
-İstemiyorum dedim size nys ben üstümü değişip gidiyorum....deyip cevabı dinlemeden odama çıktımSiyah bi kot siyah bi tişort giymiştim... Siyahlara bürünmüştüm resmen. Saçımı tepeden sıkı bi at kuyrupu yaptım. Aynadaki görüntüme baktım hala berbattım. Çok fazla zayıflamıştım ama umrumda değildi. Telefonumu kulaklıpımı alıpp siyah spor ayakkabılsrımı giyip evden çıktım
Yaklaşık yarım saattir yürüyordum en son yorulup bi banka oturdum karşımda da deniz vardı çok gğzrl gözüküyordu.
Yanımdaki banktada oturan iki sevgili int den film açmış çerez almışlardı yanlarına izliyorlardı hayran hayran bi süre onlara baktım ne gğzellerdi acaba Baran olsa bizde böyle olurmuyduk diye düşğndüm içimden.
Baransızlık bana çok koymuştu. Hele o fotoğraflar bayılmamak içişn zor durmuştum. Ve artık eminimki bir düşmanım vardı...
Montaj olduklarını milyon kere söylemiştim ama hiçbirşey yapmamıştı. O mesajdabn sonra daha yazmamıştım bende zorlamadım. Aradan baya zaman geçmişti belkide İstanbuldan gitmiştir diye düşünüyordum. Evlerine kaç kere gitmek istesemde zor durdum pes ediyordum yavaş yavaş ona sahte bi fotoğrafı kanıtlkayamamak çok canımı yakıyordu...
〰〰〰
Orda biraz daha oturduktn sonra eve gelmiştim. Direk odama çıkıp pijamalarımı giyip gatağımın içine uzanmıştım saat daha 09:06 olsada uyumaya çalışıyordum zorluyordum bişeyler düşğnmekten kaçıyordum
Daha dalmamışken kapım açıldı uyumadığım için gözlerişmi açtım gelen Buraktı(unutanlar için söyleyim burak aleynanın çocukluk arkadaşı)
Burak- nasılsın bakalım civciv.dedi. cevap vermedim nasıl olduğumu biliyordu çünkü .
Burak-Anladım. Kötüsün benimki de soru işte ben şey için gelmiştim biraz bitşeyler yemeye nedersin çok zayıflamışsın tansiyonun düşmesin gel biraz yemek ye.dedi. benim için çabalamalarına üzğlüyordum ama ben çok konuşmuştum onlarla anlamıyorlardı. Burağın teklifini kibarca reddettim aç olmadığpımı acıkırsam yiyeceğimi söyleyip çıkarttım odadan
Tam dalıyordum ki şimdide tlefon çalıyordu. Derin bir of çekip tlfonu aldımm "Gizli Numara" yazıyordu. Kim ki bu direk açtım.
-Alo kimsiniz.
+Alo benim. Şuan benim için dünya kompile durmuştu bu baranın sesiydi hiç olmadığı kdr katıydı sesi. Çok değişmişti sesi onun sesini bile özlemiştim titriyordum kapatacak korkusuyla konuşmaya çalıitım.
-B-a-r-a-n. Anca kekeleyerek söylemştim ağlmıyordum hıçkırıklarım duyuılımadın diye uğraşıyordum.
+Aleyna.demişti uzun zamn sonra onun ağzından adımı duymayı çok özlemişyim.
- "Madem aradın dinle. Seni çok özledim barn".deli gibi ağlayark konuşuyodyum." yalvarırım inan bana o fotoğraflar sahte çok çabaladım seni kendime işnandırmayı çok denedim çok zayıfladım evden adım dahi atmıyorum yemek yemiyorum odamdan çıkmıyorum senin için uğraşıyorum ama dayanamıyorum acı çekiyorum çok acı çekiyorum ben çok özledim srni sana yazmamaya çalışıyorum seni bulmamaya çalışıyorum ama ılmuyor be olmuyor anla olmuyor yoruldumm ben rtık sadece bdenen varım ruhe ölldüm ben çöktüm artık çok erken ytıyorum biliyorusun sen aklıma gine gelme diye seni düşünmeyim diye bir süürü soru kafamda dolnmadın diye erkn uyumaya çalışıyorum ambuemek olmuyor seni hiç özlemediğim fazlasıyla özledim bede artık gözyaşı da kalmadı ağlıyamıyorum istediğim gibi bundan sonra kimse beni tedavi edemez benim tek tedavim sensin sen yanımda olduktan sonra brn hep iyi olucağım anla benim sana ihtiyacım var.dedim ve birden gözlerim kapandı tlfondan son duydupum şey "benimde sana ihtiyacım var"olmasıydı....
~nehir~
Acaba sonra ne olacak?
Baran gelecek mi sizce?
Aleynaya ne olucak? Birsürğ sorular var eheh hepsi diğer bölümde belli olucakkk.
Umarım beğenmişsinizdir kısa biraz ama olsunn sizden tek bir ricam var bölümlere devam ettmemi istiyırsanız bölümü oylayıp beni takip Etmenizz
Yeni bölümde görüşmrk üzere çiçeklerim🌸