Multimedya=Aleyna'nın Yemekte Giydiği Elbise
~keyifli okumalar~
-3 Ay Sonra-
Baranla barışalı en son deniz kenarında sarılalı tam 3Ay geçti. Dolu dolu iyisiyle kötüsüyle koca 3 Ay yarın 4 Ay olucak.
Okulumuza devam etmiştik abimgille Baran'ın arası çok iyi olmuştu o 3 Ay'ın içinde baya şey yaşamıştık...
Bugün Baran beni alıp yemeğe götürücekmiş devamı süprizmiş.Onun için alışverişe çıkmıştım sabah erkenden. Önü kısa arkası uzun beyaz krem rengi karışık üzerinde çiçekler olan bir elbise almıştım(Multi de var). Ayakkabı olarak beyaz hafif topuklu bir ayakkabı almıştım.
Eve geldiğim de kıyafetleri odama çıkarıp aşşağı indim.
-"Napyosunuzz"
Arda-"Dışarı çıkıcaz şimdi sen Baranla mı?"
-"Evet alıcakmış beni yemeğe diye bişiler söyledi ama anlamadım ki"
Burak-"Yapar o birşeyler neyse biz çıktık birşey olursa arasın"
-"tamam görüşürüz bende hazırlanıcam şimdi"
Kuzey-"Görüşürüz prenses"dedi ve gittiler.
Bende daha fazla vakit kaybetmeden odama çıktım.
İlk olarak saçımı hafifi dalgalandırıp bol olucak şekilde topldım kenarlardan çıkardım ve üstüde bol olsun diye çekiştip birşeyler yapmaya çalıştım(ben tam anlatamadım multiden bakabilirsiniz).
Saçı bitirip makyaja geçtim. Hafif olucak şekilde rimel sürdüm ve göz kalemi çektim. Şeffaf bir ruj sürüp pamuk şeker kokulu parfümümü sıktıp ayakkabı mı ve çantamı alıp aşşağı indim.
Zil çaldığında kapıyı açtığım gibi Barana sıkıca sarıldım. İlk afallasada biraz oda bana sıkıca sarıldı.
-"Özledim."hafifçe gülümseyip
Baran-"Bende"deyip beni süzdü. Sonra ağzından bir ıslık çıktı elimi alıp kendi etrafım da döndürdü beni.
-"Nasılım"
Baran-"Anlatamam... Feci güzel olmuşsun"hafifçe Baranı süzüp.
-"Sende fena sayılmassın hani"dedim. İkimizde gülüp
-"Çıkalım mı?"
Baran-"Olur hadi"
Çantamı alıp ayakkabılarımı giyip Baran'ın elini tutup dışarı çıktık.
Yolda giderken araba baya sesizdi uzanıp müzik bakmaya başladım. En son durdum artık ne gelirse diye...
Gitme Ne Olur Gitme Üşüyor Ellerim
Gitme Sen Gidince Üşüyor Ellerim
Sensizlik Acı Veriyor Boynu Bükük Öksüz Kalbim
Sen Gidince Aşka Kısır Sancılar Gözlerimde şarkıya eşlik ediyordum.
Yağmur Olur Şarkılar Bu Koca Dünya İçimde Baran da bana katılmış söylüyordu.
Toz Duman Olur Her Sokakta Alev Alev Yangınlar Çıkar
Aç Bana Kollarını Sar Yine Öyle Tut Bırakma
Sev Beni Delicesine Kimseye Verme
Canımıda Yakma Çok Severim Güzelim
Ben Deliyim Sen Kusuruma Bakma
Ah Yanıyor Yüreğim Ne Olur Beni Anla...
Şarkı bittiğinde ikimizide alkışladım Baran bana bakıp kahkaha attı.
Baran-"Çok Severim Güzelim Ben Deliyim Sen Kusuruma Bakma" dediğin de bende bir kahkaha attım.
~~~~
Araba'dan indiğimizde etrafa baktım ben restorant beklerken burası harikaydı. Baya büyük bir evdi ve bahçe hep süslenmişti yerler çimdi kalpli balonlar munlar yerlerde güller inanılmazdı bahçenin ortasındaysa ince uzun bir masa karşılıklı iki sandalye ve sayamayacağım kadar yemekler vardı. Barana bakıp:
-"Ba...Baran"
Baran-"Efendim güzelim beğenmedin mi yoksa?"
-"Hayır hayırr çok mükemmel inanılmaz bayıldım"deyio boynuna atlayım sıkıca sarıldık.
Elimi tuttu ve
Baran-"Masamıza geçelim istersen karın guruldama sesini kesmeliyiz"dediğinde bir kahkaha patlatmıştım.
Masaya geçtiğimizde. Sessiz bir şekilde yemeklerimizi yedik.
Baran-"Doydun mu?"
-"Hemde fazlasıyla."
-"Baran?"
Baran-"Efendim"
-"Bunlar ne için bugün özel bir günmü yoksa ayh unuttum değil mi unuttum unuttum ya cidden özür dilerim ya ne günü bu?"
Baran-"Sakin ol Aleynam. Bugüm özel bir gün evet ama çok farklı bu hatırlaman gereken birşey değil."dedi ve ayağa kalkarak yanıma geldi ve ellerimden tutup benide kaldırdı.
-"Öyleyse ne bu..."sözümü tamamlayamadan cebinden kırmızı küçük bir kutu çıkardı ve yere eğilip kutuyu açtı.
Ve arkadan şarkı çalmaya başladı nakarat kısmına geldiğinde Baran:
"Hayatın içinde herşey varsa benimde içimde sen varsın"dedi ve devam etti..
Baran-"Gözlerimi her sabah yanında açmak istiyorum. Geceleri uykun kaçtığında benimle aynı tavana bakar mısın?
İkimizin kuracağı bir hayatın altına imzanı atar mısın?
Her günü, her saati, her saniyeyi seninle beraber geçirmek istiyorum. Birlikte yaşmak değil beraber yaşlanmak istiyorum. Sonsuza dek seni hiç yanlız bırakmamama izin verir misin? Hayat boyu bu filmin başrolünde benimle oynar mısın? Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin? Hayat boyu benle aynı geceye uyuyup aynı sabaha uyanır mısın? Nasıl ki adımla beraberdim şimdiye kadar hayatımın geri kalanında da seninle oomak istiyorum. Benimle... Benimle evlenir misin?" dedi ve ortalık Aydınlandı bir andaGözlerimdeki yaşlar durmaksızın akıyordu bayılacak durumdaydïm eğer cevap verirsem ne mutlu bana ya.
-"Baran... Evet evet evet seninle evlenirim sonuna kadar sonsuza kadar hayatında olurum. Seni çok seviyorum" dedikten sonra beni kucağına alıp etrafında döndürdü...
~Nehir~
Uzun bir aradan sonra tekrardan selam. Bomba gibi bir bölümle geldimm. Yorucu oldu ama değdi bence çok güzel oldu.
Biliyorum çok fazla geciktirdim. Ben final vermeyi düşünüyordum ama okuma sayısı baya artmaya başladı ve yorumlarda yeni bölüm ne zaman diye çok yorum geldi ve ben baya devam ettirmeye karar verdim ama merak etmeyin herşeyi tadında bırakıcam.
Bir daha ne zaman yazmaya başlarım bilmiyorum. Birkaç sorunlarım var onları çözüp tekrardan sizinle olucamm.
Bu arada 8k olmaya az kaldı 10k'ya adım adım ilerliyorum hepinizi çok seviyorum çok teşekkür ederim. ✨💕