5. Bölüm

2.5K 110 50
                                    

MULTİ MEDYA:Ece Su'nun çocukluk arkadaşı 'EGE ÖZCAN'

Merhaba ballarr diğer bölümde dediğim gibi o bölümü farklı yazmak istemiştim o yüzden Egeyi tanıyamamıştınız ve bölümlerde geçmemişti bu bölümde olucak hadi okuyunnnn.

~Keyifli Okumalar~

Evet karşımda gördüğüm kişi Ege,Ege benim çocuk arkadaşım,arkdaştan öte kardeşim,sırdaşm herşeyim yıllarr önce ailesiyle Antalya'ya gitmişlerdi babasının işleri dolayısıyla ozmnlarda instadan görüşüyorduk fln işte ve şuan karşımda.

Hemen koşum sarıldım. Şok olmuştum ama biraz şee olmuştu hemen sarıldım vede o da bana sıkı sıkı sarıldı kokusunu herşeyini çok özlemişim.

Gözümde ıslaklık hissettiğimde hayır ya ağlıyom mu ben.Ege görmeden silim dedim ama gördü ve kendi eliyle sildi.

-"Ege seni ben çok özledim".dedim gözyaşlarımın arasında.
Ege-Bende seni çok özledim minik prensesim.dedi ve daha çok sarldı.

....

Ege'nin gelişinden 2 saat geçmişti ve biz hala oturuyorduk gecenin bilmem kaçı baya muhabbet etmiştik sonra yataklara gitmiştik zatenn.

Egeyi benim odamda yatırmak için çok uğraştırdım ve zafer benim tabiki benle yatıcak yaşaşınn.

-"İyi geceler meleğim."dedim.
Ege-İyi geceler prenses.dedi ve sımsıkı sarıldı

...

Sabah gine okul olduğu için uyanmıştım. Ege üniversiteye gidiyordu zaten ama dondurmuş okulunu buraya geliceği için. Egeyi odadan çıkarıp rutin işlerimi halledip üstümü giydim

Çantamı kapının oraya fırlatıp kahvaltıya indim.
-Gğnaydın geçlerr
Ege-Sanada günaydın yaşlı.dedi.
-Ege çok komiksin çok güldğm ha ha.dedim ve tıkınmaya başladım.

Okula doruu yürümeye başladım tek başıma çünkü Emir paşa hasta omuşş dnskndjaks.

Sınıfa çıktığımda çok erken geldiğimi fark ettim kiöse yoktu çünkü en arka sıraya kafamı koydum kulaklığıntaktım ve müzik dinlemeye başladım.

Yan tarafıma birilerim geldiğini hissettim ve başımı çevirdim evt Baran menimm yanıma oturmuş menim .
Baran-Günaydın ufaklık
-Günaydın Barannn
Baran-Ne bağrıyon ya ne bu sevinç ne bu enerji sabah sabah.
-Sananemm... Dedim oda sıraya başını koydu ve gözlerini kapattı yüzünü incelemekstedim bian

Çok masum uyuyordu çok tatlı gözüküyordu uyurkenn bilmiyorum ama kalbimde küt küt atıyor bu aşk olamaz olmasın ya.Aşk ne ki?neyse

Baran-Çok mu yakışıklıyım.
-Ne hı ne what nediyon olm.
Baran-Yarım saattir yüzümü kemirdin.
-Benmi hiç bileee hıh sus ve önüme dön...sırıtıyo pislik

...
Okuldan çıkmış Gözdeyle eve yürüyorduk bize gelicekti biraz konuşmaya ihtiyacım vardı çünkğ soru sormadı çünkü anlatacakyım

Bir korna sesi geldi arkamı döndüm evet baran arabadan sırıtarak bana bakyo.
Baran-Görüşürüz güzelllik..dedi. Oha bana güzellik dedi bana bana bakarak dedi ki gü-zel-lik bana lan bana dedi.

Gözde bana şok olmuş gibi bakıyordu salak
-Önüne bak ve yürü..dedim. Güşmesini tutup yürüdü

...
Eve geldikten sonra yemek yedik Gözde ile Ege zaten tanışıyorlardı Gözdeyle birşeuy konuşacam deyip odama gittik.

Abilerim ve İkizimm (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin